پست اینستاگرامی زیدان پس از بازی کردن در سانتیاگو برنابئو مقابل پورتو

پست اینستاگرامی زیدان پس از بازی کردن در سانتیاگو برنابئو مقابل پورتو

پایگاه خبری فوتبالی - تیم اسطوره های رئال مادرید به مصاف تیم اسطوره های پورتو رفت و در نهایت در این بازی اسطوره های پورتو موفق شدند با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسند.

به گزارش فوتبالی ، این بازی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می شد و رئالی های زیادی برای دیدن این بازی به ورزشگاه رفته بودند. یکی از اصلی ترین اسطوره های رئال مادرید که در این بازی حضور داشت، زین الدین زیدان بود. زیدان هم در دوران بازیگری خود در رئال مادرید و هم در دوران مربیگری خود در رئال مادرید عملکرد بسیار خوبی داشته است و محبوبیت بسیار زیادی میان هواداران رئال مادرید دارد. برخی ها معتقدند که در صورت رفتن کارلو آنچلوتی از رئال مادرید، دوباره زیدان باید هدایت رئال مادرید را در دست بگیرد.

زین الدین زیدان پس از بازی کردن مقابل پورتو در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:" حضور در یک استادیوم پر و باور نکردنی برای دوباره زندگی کردن و برای یک هدف خوب."

این بازی به نوعی یک یادبود برای ایکر کاسیاس دروازه بان اسطوره ای رئال مادرید بود. ایکر کاسیاس در دوران بازیگری خود هم در رئال مادرید و هم در پورتو بازی کرده است.

1470