عکس؛ بازی کردن رائول، زیدان، کاسیاس، فیگو و روبرتو کارلوس مقابل پورتو

عکس؛ بازی کردن رائول، زیدان، کاسیاس، فیگو و روبرتو کارلوس مقابل پورتو

پایگاه خبری فوتبالی - امروز در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو یک بازی میان اسطوره های رئال مادرید و اسطوره های پورتو برگزار شد و در این بازی ایکر کاسیاس نقش ویژه ای داشت و برای هر دو تیم بازی کرد.

به گزارش فوتبالی ، این بازی به نوعی بازی بزرگداشت ایکر کاسیاس بود و میان اسطوره های رئال مادرید و اسطوره های پورتو برگزار شد و کاسیاس به عنوان بازیکنی که در هر دو تیم بازی کرده است، در این دیدار هم پیراهن هر دو تیم را پوشید.

اسطوره هایی مثل زین الدین زیدان، روبرتو کارلوس و فیگو در این بازی برای رئال مادرید بازی کردند و هواداران رئال مادرید با دیدن آن ها خاطرات خوبی برایشان بازآفرینی شد. بازیکنانی مثل گرانرو و آلوارو آربلوا هم در این بازی برای رئال مادرید بازی کردند. سانتیاگو سولاری، بازیکن و سرمربی سابق رئال مادرید هم در این بازی برای تیم اسطوره های رئال مادرید به میدان رفت.

در نهایت در این دیدار پورتو موفق شد با نتیجه یک بر صفر رئال مادرید را شکست بدهد و به پیروزی برسد. پورتویی ها در این بازی دفاعی بازی کردند و راه را بر اسطوره های رئال مادرید بستند و بازیکنانی مثل زیدان و روبرتو کارلوس فضای زیادی برای هنرنمایی به دست نیاوردند.

1470