عکس؛ سوپرگل استعداد بارسلونا در اولین بازی برای سنگال

عکس؛ سوپرگل استعداد بارسلونا در اولین بازی برای سنگال

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در یک بازی دوستانه، تیم ملی سنگال و تیم ملی گابون به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی سنگالی ها موفق شدند با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسند.

به گزارش فوتبالی ، نکته جالب توجه این بازی گلزنی میکاییل فایه، استعداد جوان بارسلونا بود. این مدافع وسط که تنها نوزده سال سن دارد، اولین بازی خود را برای تیم ملی سنگال انجام داد. او موفق شد یک گل زیبا با شوتی دیدنی از میانه های میدان برای سنگال به ثمر برساند.

این بازیکن محصول آکادمی بارسلونا است و در حال حاضر در تیم ب بارسلونا بازی می کند. در صورتی که او روند خوبی داشته باشد می تواند به تیم اصلی بارسلونا اضافه شود و به این ترتیب آبی و اناری پوشان یک مدافع آینده دار را در ترکیب خود داشته باشند.

در این بازی سادیو مانه هم در دقیقه پایانی بازی روی پاس دیالو برای تیم ملی سنگال گلزنی کرد. گل دیگری که سنگالی ها در این بازی به ثمر رساندند، یک گل به خودی بود که بازیکنان تیم ملی گابون به خودشان زدند.

بارسلونا در مدت اخیر بازیکنان جوان خوبی را به تیم اصلی خود اضافه کرده است و میکاییل فایه هم ممکن است که در آینده ای نه چندان دور یکی از این بازیکن ها شود.

1470