سرمربی مورد علاقه رئیس بارسلونا برای فصل آینده

سرمربی مورد علاقه رئیس بارسلونا برای فصل آینده

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا رئیس بارسلونا می گوید ژاوی هرناندز سرمربی مورد علاقه اش برای فصل آینده است و ترجیح می دهد که با این سرمربی جوان ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، بعد از کسب نتایج فاجعه بار در ماه ژانویه، ژاوی تصمیم گرفت تا در پایان فصل از جمع کاتالان ها جدا شود، اما بعد از انتشار این خبر، بارسا به طور کامل متحول شد و حالا در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد. آن ها همچنان فاصله زیادی با رئال مادرید در لالیگا دارند، اما در 8 بازی گذشته در لالیگا، شش پیروزی و دو تساوی به دست آوردند.

از خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا سوال پرسیده شد که آیا ترجیح می دهد در فصل آینده نیز با ژاوی کار کند و او در جواب گفت: "بله، بله، بله، بله. او هم می داند. من دوست دارم با ژاوی ادامه دهم و حتی زمانی که گفت فشارها در بارسلونا بی پایان است هم به او گفتم که من دوست دارم تو سرمربی بارسا باشی. او قرار است تا پایان فصل سرمربی تیم باقی بماند و باید ببینیم که در آن زمان چه اتفاقاتی خواهد افتاد. نمی خواهم تا زمانی که این فرمول جواب داده، روی ژاوی فشار بگذارم. ژاوی می خواهد با تصمیم خودش از این تیم جدا شود و باید به آن احترام بگذاریم."

4416