کدام بازیکنان بیشترین دستمزد را در لالیگا می‌گیرند؟

کدام بازیکنان بیشترین دستمزد را در لالیگا می‌گیرند؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و بارسلونا دو تیم بزرگ و اصلی در رقابت های لالیگا هستند و طبیعی است که بازیکنان این دو تیم بیشترین دستمزد را در میان بازیکنان شاغل در لیگ فوتبال اسپانیا بگیرند.

به گزارش فوتبالی ، در حال حاضر داوید آلابا، مدافع اتریشی رئال مادرید بازیکنی است که بیشترین دستمزد را در رقابت های لالیگا می گیرد. دستمزد فعلی او 22.56 میلیون یورو برای یک سال است. پس از داوید آلابا، رابرت لواندوفسکی قرار دارد. این مهاجم لهستانی بارسلونا سالانه مبلغ 22.44 میلیون یورو را از بارسلونا دریافت می کند. پس از این بازیکن ها وینیسیوس جونیور از رئال مادرید قرار دارد. وینی جونیور سالانه 20.4 میلیون یورو دریافت می کند.

جود بلینگام ستاره این فصل رئال مادرید هم در رده چهارم قرار دارد و سالانه مبلغ 20.4 میلیون یورو را دریافت می کند. ایلکای گوندوغان هافبک آلمانی بارسلونا هم به اندازه جود بلینگام دستمزد می گیرد و سالانه 20.4 میلیون یورو از سوی باشگاه بارسلونا به حساب او واریز می شود.

پس از بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا، یان اوبلاک از اتلتیکو مادرید قرار دارد. اوبلاک سالانه 20.4 میلیون یورو دستمزد می گیرد و رقم دستمزد او برابر با بلینگام و گوندوغان است. اوبلاک به عنوان یک دروازه بان دستمزد قابل توجهی دریافت می کند.

1471