سه هت‌تریکی که بنزما در ماه رمضان سال قبل انجام داد

سه هت‌تریکی که بنزما در ماه رمضان سال قبل انجام داد

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما در حال حاضر بازیکن الاتحاد عربستان است و در این روز ها اوضاع چندان خوبی در این باشگاه ندارد و به نظر می رسد که از لیست تیمش کنار گذاشته شده است.

به گزارش فوتبالی ، اما سال گذشته کریم بنزما عملکرد بسیار خوبی در رئال مادرید داشت. او در ماه آوریل سال 2023 سه هت تریک انجام داد. در حقیقت در آن زمان در ماه رمضان بودیم و بنزما عملکرد بی نظیری در این ماه داشت. او که در صفحه اینستاگرام خود تصاویری از افطار کردنش منتشر می کرد، در بازی هایی که رئال مادرید در ماه رمضان داشت، بی نظیر و درخشان ظاهر می شد.

بنزما در تاریخ دوم آوریل مقابل وایادولید هت تریک کرد. او سه روز بعد یعنی روز پنجم آوریل در ال کلاسیکوی دور برگشت کوپا دل ری، در ورزشگاه نیوکمپ مقابل بارسلونا سه گل به ثمر رساند و هت تریک کرد. رئال مادرید آن بازی را با نتیجه چهار بر صفر برد. کریم بنزما همچنین در اواخر ماه آوریل یعنی در تاریخ 29 آوریل مقابل آلمریا هت تریک کرد و سه گل به ثمر رساند.

کریم بنزما شاید اگر در رئال مادرید می ماند اوضاع برای او به شکل بهتری رقم می خورد اما او ترجیح داد که راهی فوتبال عربستان شود.

1471