خارج شدن هشت بازیکن پرتغال از اردوی تیم ملی

خارج شدن هشت بازیکن پرتغال از اردوی تیم ملی

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو مارتینز سرمربی اسپانیایی تیم ملی پرتغال این اجازه را داده است که هشت بازیکن تیمش اردوی تیم ملی را ترک کنند و به باشگاه های خود برگردند.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته تیم ملی پرتغال در یک بازی دوستانه به مصاف تیم ملی سوئد رفت و در نهایت موفق شد در این بازی با نتیجه پنج بر دو به پیروزی برسد و عملکرد خوبی را از خودش به نمایش در بیاورد. پس از این بازی، روبرتو مارتینز اجازه داده است تا هشت بازیکن تیمش به باشگاه های خود برگردند.

پرتغال در این فیفادی بازی های مهمی ندارد و صرفا دو بازی دوستانه مقابل تیم ملی سوئد و تیم ملی اسلوونی دارد که بازی آن ها مقابل سوئد برگزار شد و اکنون بازی مقابل اسلوونی باقی مانده است.

برناردو سیلوا، روبن دیاز، ژائو پالینیا، نلسون سمدو، توتی گومز، رافائل لیائو، برونو فرناندز و گونسالو راموس هشت بازیکنی هستند که تیم ملی پرتغال را ترک می کنند و برای بازی پرتغال مقابل اسلوونی در ترکیب این تیم حضور نخواهند داشت.

کریستیانو رونالدو در بازی پرتغال مقابل سوئد غایب بود اما به نظر می رسد که مقابل تیم ملی اسلوونی به میدان برود و باید دید که عملکردش در این دیدار به چه شکل خواهد بود.

1471