حسین‌زاده دلیل بازگشت از بلژیک را فاش کرد؛ آفتاب دوست است!

حسین‌زاده دلیل بازگشت از بلژیک را فاش کرد؛ آفتاب دوست است!

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم فعلی تراکتور برای جدایی از شارلوا دلیل عجیبی دارد! 

به گزارش فوتبالی، امیرحسین حسین‌زاده که در لیگ بیست و یکم نقش بسیار پررنگی در قهرمانی بدون باخت استقلال داشت و با هشت گلی که در طول آن فصل به ثمر رساند نقش شایانی را برای شکاندن طلسم ۹ ساله آبی‌ها ایفا کرد بلافاصله بعد از پایان فصل از جمع بازیکنان استقلال جدا شد تا راهی لیگ بلژیک شود و خیلی زود طعم لژیونر بودن را بچشد. 

حسین‌زاده که در تابستان سال گذشته به تراکتور پیوست در طول فصلی که برای شارلوای بلژیک به میدان می‌رفت نتوانست عملکرد خوبی از خودش برجای بگذارد و از ۲۳ باری که پیراهن این تیم را برتن کرد تنها موفق به زدن ۲ گل و ثبت ۲ پاس گل شد تا به صف لژیونرهای ناکام ایرانی در سوپرلیگ بلژیک اضافه شود. 

حسین‌زاده که خودش مدعی است در آن مقطع جدایی‌اش از استقلال از لالیگا بی، بوندسلیگا ۲ و حتی لیگ‌های پرتغال و کرواسی پیشنهاد داشته اما در نهایت بلژیک را انتخاب کرده به این دلیل از شارلوا جدا شده که در آن‌جا ۵ الی ۶ ماه رنگ آفتاب را ندیده و چون" آفتاب دوست است" نتوانسته این شرایط را تحمل کند!؛ همچنین او مدعی است که در بلژیک با کمبود ویتامین D هم مواجه شده است. 

دلایلی که در نوع خودش جالب است و البته کمی خنده‌دار اما به هرحال می‌تواند استدلال‌های قانع‌کننده‌ای برای حسین زاده ۲۳ ساله باشد. 

۹۰۹۸