بازیکن سابق بارسلونا پولی برای آزاد شدن از زندان ندارد!

بازیکن سابق بارسلونا پولی برای آزاد شدن از زندان ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که دنی آلوز همچنان در زندان خواهد ماند چرا که او پولی برای آزاد شدن از زندان ندارد!

به گزارش فوتبالی ، دنی آلوز به جرم تجاوز به یک زن به چهار سال و شش ماه حبس محکوم شده است و در حال حاضر در زندان است. در ابتدا دادگاه بارسلونا با آزاد شدن دنی آلوز با گذاشتن وثیقه موافقت نکرده بود اما پس از گذشت مدتی، دادگاه با درخواست وکلای دنی آلوز مبنی بر آزادی مشروط این بازیکن سابق بارسلونا با قراردادن وثیقه یک میلیون یورویی موافقت کرده است. اکنون مشکل این جا است که دنی آلوز چنین مبلغی را ندارد تا برای آزادی خودش پرداخت کند!

به نقل از کوپه، دنی آلوز قرار است که روز های پیش رو را هم در زندان بماند چرا که هنوز وثیقه لازم برای آزاد شدن از زندان را آماده نکرده است و چنین پولی را ندارد. صحبت هایی مطرح شده بود که پدر نیمار جونیور قرار است به دنی آلوز کمک کند و به این ترتیب این وثیقه را پرداخت کند اما پدر نیمار هم چنین رقمی را پرداخت نخواهد کرد.

این قضیه در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است چرا که دنی آلوز پس از سال ها بازی کردن در سطح اول فوتبال و در باشگاه بارسلونا و حضور در تیم ملی برزیل، اکنون یک میلیون یورو پس انداز ندارد تا بتواند خودش را از زندان بیرون بیاورد و آزادی مشروط بگیرد!

1471