طرح؛ رویایی که النصری‌ها در تابستان 2024 دارند

طرح؛ رویایی که النصری‌ها در تابستان 2024 دارند

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که النصر عربستان در تابستان 2024 هم به دنبال جذب ستاره های از فوتبال اروپا است و همچنان می خواهد ترکیب خودش را تقویت کند.

به گزارش فوتبالی ، النصری ها در حال حاضر بازیکنانی مثل کریستیانو رونالدو، سادیو مانه، اوتاویو، لاپورته، الکس تلس و تالیسکا را در ترکیب خود دارند. این بازیکنان ستاره های النصر هستند.

اما برای تابستان 2024 النصر عربستان می خواهد کوین دی بروینه را به خدمت بگیرد و به این ترتیب به طور ویژه ای ترکیب خود را تقویت کند. کوین دی بروینه در حال حاضر 32 سال سن دارد و تا سال 2025 با النصر عربستان قرارداد دارد. این احتمال وجود دارد که منچسترسیتی به دنبال فروش کوین دی بروینه در تابستان پیش رو باشد چرا که سن این بازیکن بالا رفته است و ممکن است که دیگر قراردادش با منچستر سیتی تمدید نشود. بهترین فرصت برای فروختن کوین دی بروینه در تابستان 2024 است.

در صورتی که کوین دی بروینه به النصر عربستان برود، با رونالدو تشکیل یک زوج بی نظیر را می دهد. النصر می خواهد قهرمان لیگ حرفه ای عربستان و لیگ قهرمانان آسیا شود و شاید با آمدن دی بروینه بتواند به این اهداف برسد. البته نباید از این موضوع غافل شد که کوین دی بروینه بازیکن محبوب پپ گواردیولا است و سرمربی اسپانیایی به آسانی این هافبک خلاق تیمش را از دست نمی دهد.

1471