رئال مادرید جانشین کارواخال را از لیورپول می‌آورد؟

رئال مادرید جانشین کارواخال را از لیورپول می‌آورد؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که رئال مادرید به دنبال این است که ترنت الکساندر آرنولد مدافع راست لیورپول را به خدمت بگیرد و به این ترتیب این بازیکن را به تیم خود اضافه کند.

به گزارش فوتبالی ، دنی کارواخال در رئال مادرید در حال حاضر سی و دو سال سن دارد و به نظر می رسد که در اواخر دوران حضور خود در رئال مادرید قرار گرفته است. عملکرد این بازیکن سینوسی است و برخی ها معتقدند که رئال مادرید باید یک بازیکن دیگر را به جای او به خدمت بگیرد.

به نقل از فابریزیو رومانو، رئال مادرید در حال حاضر ترنت الکساندر آرنولد را از لیورپول زیر نظر گرفته است. این مدافع راست انگلیسی که بیست و پنج سال سن دارد، تا پایان فصل 2024/25 با لیورپول قرارداد دارد. ممکن است لیورپولی ها به دنبال این باشند که قرارداد او را تمدید کنند. البته هنوز هیچ حرفی در این باره که آرنولد قرارداد خود را با لیورپول تمدید کند، زده نشده است. لیورپولی ها ممکن است به دنبال حفظ آرنولد باشند و مذاکرات جدیدی را با او شروع کنند.

این علاقه رئال مادرید به آرنولد هنوز در مراحل اولیه است و هیچ نشانه ای از سوی بازیکن انگلیسی و یا پیشنهادی رسمی از سوی رئال مادرید دیده نشده است و باید دید که در روز های آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد.

1471