غیبت سه هفته‌ای سردار به دلیل مصدومیت؛ این سریال ادامه دارد!

غیبت سه هفته‌ای سردار به دلیل مصدومیت؛ این سریال ادامه دارد!

پایگاه خبری فوتبالی – آزمون در یکی دو سال اخیر به کرات مصدوم شده است و بازی‌های زیادی را به همین دلیل از دست داده است

به گزارش فوتبالی، تیم ملی ایران دیروز موفق شد در یک بازی خوب و مقتدرانه با ۵ گل از سد ترکمنستان بگذرد و جایگاهش را در صدر جدول گروهش محکم‌تر کند. با این حال دیروز در جریان بازی اتفاقی افتاد که کام تیم ملی و هوادارانش را تلخ کرد

در اواخر نیمه اول سردار آزمون مصدوم شد و علیرغم تلاشی که برای ماندن در زمین داشت در نهایت نتوانست به بازی ادامه بدهد و قبل از سوت پایان نیمه اول از زمین خارج شد.

از نوع مصدومیت و چهره نگران او هنگام خروج از زمین می‌شد حدس زد که این یک مصدومیت ساده نیست و ممکن است مدتی به این بازیکن اجازه بازی و حضور در تمرینات تیم ملی و تیم باشگاهی‌اش را ندهد.

حالا امروز و دقایقی پیش نوع مصدومیت و میزان دوری او از مسابقات اعلام شد. بر اساس اعلام کادر پزشکی تیم ملی، سردار به دلیل کشیدگی بخشی از همسترینگ پا باید حدود سه هفته استراحت کند.

به این ترتیب سردار بازی برگشت تیم ملی مقابل ترکمنستان را که روز سه‌شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد از دست داده است. این چندمین مصدومیت سردار در یکی دو سال اخیر است.  

آزمون یک ماه قبل از شروع جام ملت‌ها در بازی تیم‌های رم و فیورنتینا در حالی که به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده بود مصدوم شد و از زمین بیرون آمد. او اردوی تیم ملی را از دست داد و در چند بازی اول ایران در این تورنمنت آمادگی خوبی نداشت.

او شهریور ماه سال گذشته هم مصدوم شد و دو بازی تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل بلغارستان و آنگولا را از دست داد. سردار قبل از شروع جام جهانی ۲۰۲۲ هم آسیب دیده بود و به همین دلیل نتوانست ایران را در بازی تدارکاتی مقابل نیکاراگوآ و تونس همراهی کند.

اما یکی از مهم‌ترین مصدومیت‌های آزمون مربوط به زمانی است که تیم ملی در حال صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ بود. البته این مصدومیت در واقع مصدومیت نبود اما سردار بازی حساس ایران و عراق که با پیروزی ایران و صعود به جام جهانی همراه شد را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از دست داد. او در بازی بعدی ایران مقابل امارات هم غایب بود.

سردار در سال‌های اخیر متحمل مصدومیت‌های زیادی شده است. مصدومیت‌هایی که باعث شده او نتواند در تیم باشگاهی‌اش هم به جایگاه محکمی دست پیدا کند. این مشکل هم در بایرلورکوزن برای آزمون پیش آمد و هم در آ اس رم گریبان او را گرفت.

حالا هم که با مصدومیت در بازی ایران و ترکمنستان، فرصت حضور در بازی برگشت دو تیم را از دست داده و ظاهرا تا یک ماه آینده هم نمی‌تواند برای رم بازی کند. به این ترتیب او دو بازی رفت و برگشت مقابل میلان در لیگ اروپا را هم از دست داده است

1359