اظهار نظر قابل توجه سرمربی تیم ملی؛ تماشاگران از عملکرد ما در جام ملتها راضی بودند

اظهار نظر قابل توجه سرمربی تیم ملی؛ تماشاگران از عملکرد ما در جام ملتها راضی بودند

پایگاه خبری فوتبالی- 23109 تماشاگری که از نزدیک شاهد بازی تیم ملی مقابل ترکمنستان بودند، جدیدترین مدرک امیر قلعه‌نویی برای دفاع از عملکرد تیمش در جام ملتها هستند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی در شرایطی در رسیدن به فینال جام ملتها ناکام بود که امیر قلعه‌نویی علیرغم عذرخواهی از طرفداران تیمش، بدشانسی و اتفاقات فوتبالی را دلیل اصلی شکست تیم ملی به قطر عنوان کرد و طبیعتا بخشی از صحبتهای او مورد قبول منتقدان قرار نگرفت و آنها مسائل فنی و اشتباهات کادر فنی را هم در ناکامی تیم ملی، موثر دانستند.

در چنین شرایطی، حضور بیشتر از 20 هزار تماشاگر در ورزشگاه برای دیدن بازی تیم ملی مقابل ترکمنستان، از دید امیر قلعه‌نویی، به معنای رضایت مخاطبان فوتبال از عملکرد تیم او در جام ملتها بوده است.

سرمربی تیم ملی در بخشی از کنفرانس خبری‌اش، با اشاره به این موضوع گفته است: حضور تماشاگران عزیز نشات گرفته از بازی‌های خوب ما در جام ملت‌ها بود. خیلی‌ها دنبال این بودند که زحمات بازیکنان ما در قطر را کمرنگ کنند اما هواداران تیم‌ملی نشان دادند که از فوتبال تیم ملی راضی هستند. ما موقعیت‌هایی که در این بازی داشتیم در بازی قطر هم داشتیم، حتی به مراتب بهتر جلوی قطر که چند موقعیت را در شش قدم نزدیم از جمله خود آقای کنعانی زادگان. می‌خواهم بگویم که مردم فوتبال را بهتر از ما می‌بینند و جلوتر از ما هستند. حضورشان نشان داد که از روند تیم ملی و بازی‌های گذشته راضی هستند.

1984