بازیکنی که در این فصل بیشتر از امباپه و کین گل و پاس گل ثبت کرده

بازیکنی که در این فصل بیشتر از امباپه و کین گل و پاس گل ثبت کرده

پایگاه خبری فوتبالی - ویکتور گیوکرس مهاجم سوئدی اسپورتینگ در این فصل بیش از هر بازیکنی در پنج لیگ بزرگ، گل و پاس گل داشته است

به گزارش فوتبالی، این بازیکن در این فصل 50 گل و پاس گل داشته و با 36 گل و 14 پاس گل، عملکرد فوق العاده ای داشته است. هری کین با 37 گل و 10 پاس گل و امباپه با 38 گل و هشت پاس گل پس از او قرار دارند. هالند با 29 گل و شش پاس گل، فاصله زیادی با آنها دارد.

ارزش گیوکرس به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. در حقیقت این بازیکن در تابستان گذشته سیزده میلیون یورو ارزش داشت و حالا در سایت ترانسفرمارکت 55 میلیون یورو می ارزد. در تابستان انتظار می رود که باشگاه های بزرگ برای خرید گیوکرس دست به کار شوند در زمستان چلسی با این مهاجم تماس گرفت اما اسپورتینگ 100 میلیون یورو طلب کرد.

گیوکرس در صدر جدول گلزنان لیگ پرتغال جای گرفته است و فقط یک پاس گل کمتر از رکورد دار زده است.  او در چهار ماه پیاپی از اکتبر تا ژانویه، عنوان بهترین مهاجم لیگ پرتغال را ثبت کرد.

مهاجم سوئدی در این فصل در اسپورتینگ نقشی کلیدی داشته و به تیمش کمک کرده تا صدرنشین لیگ پرتغال شود و به فینال جام حذفی راه پیدا کند. آنها در یک هشتم نهایی لیگ اروپا توسط آتالانتا حذف شدند. 

4125