پردرآمدترین بازیکنان لیگ فرانسه؛ امباپه در صدر، بازیکن سابق بارسلونا دوم!

پردرآمدترین بازیکنان لیگ فرانسه؛ امباپه در صدر، بازیکن سابق بارسلونا دوم!

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه اکیپ مثل هر سال دستمزد خالص همه بازیکنان لیگ فرانسه را منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، پی اس جی مطابق انتظار بیشترین دستمزدها را بین بازیکنانش می پردازد. ده بازیکن اول لیست پردرآمدها متعلق به بازیکنان پی اس جی است. ویسام بن یدر از موناکو در کنار اوبامیانگ با دستمزد ماهانه 650 هزار یورو غیرخالص در رده یازدهم قرار دارند.

کیلیان امباپه با دستمزد غیرخالص ماهانه شش میلیون یورو پردرآمدترین بازیکن لیگ فرانسه به شمار می رود. این بازیکن سالانه 72 میلیون یورو دستمزد غیرخالص بدون احتساب پاداش ها دریافت می کند. عثمان دمبله و مارکینیوش با دستمزد ماهانه 1.12 میلیون یورو و سالانه 13.44 میلیون یورو در رده دوم قرار دارند. لوکاس هرناندز با دستمزد ماهانه 1.11 و اشکرینیار با دستمزد ماهانه 1.1 میلیون یورو غیرخالص در رده بعدی قرار دارند.

مارکو آسنسیو که در تابستان از رئال مادرید راهی پی اس جی شد، با دستمزد ماهانه 850 هزار یورو غیرخالص در رتبه هشتم قرار دارد یعنی سالانه 10.2 میلیون یورو. 

پی اس جی در میان مربیان نیز بیشترین دستمزد را می پردازد. لوئیز انریکه سرمربی اسپانیایی پی اس جی ماهانه 923.250 دستمزد می گیرد یعنی حدود 12 میلیون یورو دستمزد سالانه غیرخالص. البته رکورد تاریخ لیگ فرانسه متعلق به پوچتینو است که در دوران حضورش در پی اس جی ماهی 1.1 میلیون یورو دریافت می کرد.

4125