گلزنی، تنها راه لوپز برای بقا در بارسلونا

گلزنی، تنها راه لوپز برای بقا در بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - مدیران بارسلونا می‌دانند که در تابستان برای تامین مهره‌های مورد نظرشان کار سختی خواهند داشت و یکی از راه‌هایی که آن‌ها به دنبال آن خواهند بود، علاوه بر فروش عمده، کاهش قیمت هدف‌ها از طریق پیشنهاد دادن به بازیکنان است.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد هدف اصلی بارسایی ها برای نقش محوری در حال حاضر آمادو اونانا از اورتون باشد. این بازیکن سنگالی انتخاب اصلی ژاوی هرناندز است و دکو، مدیر ورزشی آبی اناری ها نیز به او علاقمند است. با این حال، محدودیت 45 میلیون یورویی بلوگرانا برای انتقال بسیار کمتر از 60 میلیون یورویی است که اورتون حداقل برای این بازیکن 22 ساله می خواهد.

در نتیجه، آنها بازیکنانی مانند آنسو فاتی، کلمنت لنگلت، سرجینو دست یا فرمین لوپز را به اورتون پیشنهاد خواهند کرد. از میان این گزینه ها، فرمین لوپز اخیراً به شکلی الهام‌بخش عمل کرده و در بهترین هفته فصل خود مقابل ناپولی و اتلتیکو مادرید گلزنی کرده است و روزنامه کاتالان عنوان کرده که لوپز قصد دارد که به هر شکل ممکن در جمع بارسایی ها کار خود را ادامه دهد. در همین حال، اونانا علاقمند بازی کردن در باشگاه بارسلوناست و البته باشگاه های دیگری مانند منچستریونایتد و آرسنال نیز خواهان به خدمت گرفتن او هستند. او از دورنمای بازی برای بارسلونا هیجان زده است و این باشگاه اسپانیایی یکی از اولویت های او در تابستان امسال خواهد بود، اما اونانا گزینه های دیگر را نیز در نظر خواهد گرفت.

آبی اناری ها در تابستان های اخیر بازیکنان زیادی داشته اند که به وضوح برای فروش قرار گرفته اند و اولویت آنها به جای به دست آوردن ارزش برای آنها، انتقال آنهاست. به نظر می رسد که این مورد بیشتر در مورد فاتی، دست و لنگلت صدق کند و در نتیجه، اورتون بعید است که قیمت اونانا را تا حد قابل توجهی برای آن بازیکنان کاهش دهد.

1369