واکنش مدیر بارسلونا به شایعات حضور کلوپ و آرتتا روی نیمکت این تیم

واکنش مدیر بارسلونا به شایعات حضور کلوپ و آرتتا روی نیمکت این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - دکو مدیر ورزشی پرتغالی بارسلونا هرگونه احتمال استخدام میکل آرتتا، پپ گواردیولا و یورگن کلوپ را به عنوان جانشین ژاوی هرناندز رد کرد.

به گزارش فوتبالی، در اواخر ماه ژانویه بود که ژاوی هرناندز در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که در پایان فصل از جمع کاتالان ها جدا خواهد شد و بدین ترتیب عملیات جست و جوی پیدا کردن جانشین ژاوی آغاز شد. از آن موقع، بارسلونا به امثال میکل آرتتا، یورگن کلوپ و پپ گواردیولا لینک شده، اما دکو تمامی این شایعات را رد کرد.

به نقل از سایت گل، دکو در مصاحبه ای راجع به این اخبار گفت: "مشخص است که شما می خواهید سرمربیان بزرگی مثل گواردیولا، کلوپ و آرتتا به بارسلونا بیاورید، اما هیچ کدام در دسترس نیستند. هیچ صحبتی با آن ها نداشته ایم و ذکر کردن نام آن ها، کار بیهوده ای است. در حال حاضر با هیچ سرمربی مذاکره نکرده ایم."

در اوایل ماه مارس، شایعاتی مبنی بر تماس بارسلونا با میکل آرتتا منتشر شد و حتی رسانه های کاتالونیایی ادعا کردند که روبرتو دی زربی، سرمربی برایتون به عنوان گزینه آلترناتیو در نظر گرفته شده، اما رفته رفته علاقه کاتالان ها به این سرمربی ایتالیایی سرد شد. از هانسی فلیک نیز به عنوان دیگر گزینه جانشینی ژاوی نام برده می شود.

4416