قربانی: هر کسی نمی‌تواند شرایط من در این یک سال را درک کند

قربانی: هر کسی نمی‌تواند شرایط من در این یک سال را درک کند

پایگاه خبری فوتبالی- علی قربانی از مصدومیت و یک سال دوری خود از میادین فوتبال گفت.

به گزارش فوتبالی، علی قربانی درباره روند رو به رشد پیکان در نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: در نیم‌فصل دوم به مصاف رقبای مستقیم و همچنین تیم‌های صدرنشین رفتیم و به نظرم شروع خوبی در این نیم‌فصل داشتیم. می‌توان گفت نتایج خوبی در هفته‌های اخیر کسب کردیم. فاصله خوبی از انتهای جدول گرفتیم و به آرامش نسبی رسیده‌ایم.

وی در مورد تقابل با پرسپولیس که به شکست 2 بر صفر پیکان انجامید، خاطرنشان کرد: نیاز به گفتن نیست که پرسپولیس تیمی باکیفیت است. پرسپولیس موقعیت‌های زیادی مقابل پیکان ساخت و ما هم تلاش خوبی کردیم. برای جبران گل‌های خورده تلاش کردیم، اما به نتیجه نرسیدیم. خدا را شکر جایگاه پیکان در جدول بعد از این شکست تغییر نکرد.

مهاجم پیکان درباره پنالتی اعلام شده روی مسعود ریگی برای پرسپولیس تصریح کرد: من بسیار به صحنه نزدیک بودم. می‌توان گفت بازیکن حریف زرنگی کرد که توانست این پنالتی را بگیرد. کارشناسان داوری بهتر می‌توانند در این باره صحبت کنند. تمرکز لازم را برای این مسابقه داشتیم، اما با پنالتی دقیقه 37 از حریف عقب افتادیم و گل دوم را بدموقع دریافت کردیم.

قربانی در مورد اینکه طی شش هفته گذشته موفق شد آمار دو گل و سه پاس گل را به نام خود ثبت کند، گفت: عملکرد خوبی در این بازی‌ها داشتم. با این حال این عملکرد به کار تیمی سایر اعضای تیم پیکان مرتبط است که به من ختم می‌شود. از کمک سایر بازیکنان بهره بردم و برای بهبود شرایط پیکان به تیم کمک کردم. کمک کردن به تیم بیشتر از هر چیزی باعث خوشحالی من می‌شود.

وی درباره دوری حدوداً یک ساله خود از میادین فوتبال به دلیل مصدومیت بیان کرد: شرایط من خیلی سخت‌تر از سخت بود. هر کسی نمی‌تواند وضعیت من طی این یک سال را درک کند و امیدوارم هیچکس در چنین شرایطی قرار نگیرد. خدا را شکر به میادین برگشتم و توانستم خودم را دوباره ثابت کنم.

مهاجم پیکان در مورد 9 هفته باقیمانده لیگ برتر و آینده‌ای که برای خودش متصور است، عنوان کرد: ما قابلیت‌های بیشتری داریم و می‌توانیم شرایط و جایگاه بهتری برای خودمان رقم بزنیم. می‌خواهم این فصل را با موفقیت و سلامت به پایان برسانم تا رتبه خوبی در پایان برای پیکان رقم بخورد. باید ببینیم خدا برای فصل آینده چه می‌خواهد.

1999