استعدادهای دورتموند که در تیم‌های یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان حضور دارند(عکس)

استعدادهای دورتموند که در تیم‌های یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان حضور دارند(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - تکلیف تیم های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در این فصل از رقابت ها روشن شده است و با قرعه کشی مشخص شده است که کدام تیم ها باید به مصاف یکدیگر بروند.

به گزارش فوتبالی ، نکته ای که درباره تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد این است که این تیم ها ستاره هایی از بازیکنان سابق بروسیا دورتموند را در ترکیب خود در اختیار دارند. در حقیقت این قضیه به خوبی نشان می دهد که باشگاه بروسیا دورتموند یک کارخانه ساخت و پرورش بازیکن ها و ستاره های دنیای فوتبال است.

ارلینگ هالند در منچسترسیتی، جود بلینگام در رئال مادرید، رافائل گوئررو در بایرن مونیخ، اشرف حکیمی در پاری سن ژرمن، رابرت لواندوفسکی در بارسلونا و اکسل ویتسل در اتلتیکو مادرید همگی بازیکنان سابق بروسیا دورتموند بوده اند. ضمن این که دورتموند هم در این مرحله از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد. بازیکنانی مثل ایلکای گوندوغان و مانوئل آکانجی را هم می توان به این ستاره ها اضافه کرد.

در هر صورت باید دید که در نهایت کدام تیم ها موفق می شوند راهی مرحله نیمه نهایی این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شوند.

1470