خبر خوش رئیس لالیگا به هواداران رئال مادرید

خبر خوش رئیس لالیگا به هواداران رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - خاویر تباس رئیس لالیگا می گوید که رئال مادرید توانایی جذب کیلیان امباپه و چند ستاره دیگر را در تابستان آینده دارد.

به گزارش فوتبالی، قرارداد کیلیان امباپه با پی اس جی در پایان فصل به اتمام می رسد و با توجه به صحبت های کارشناسان، حدس زده می شود این سوپر استار فرانسوی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی آینده راهی رئال مادرید شود. البته فلورنتینو پرز و باشگاه رئال مادرید هنوز این خبر را تایید نکرده اند، اما به نظر می رسد که بالاخره پرز می تواند بعد از چندین سال تلاش، ستاره مورد علاقه اش را به سانتیاگو برنابئو بیاورد.

خاویر تباس رئیس لالیگا در این باره گفت: "رئال مادرید هیچ مشکلی از لحاظ قوانین فیر پلی مالی ندارد و می تواند کیلیان امباپه و یک ستاره بزرگ دیگر را جذب کند. نمی دانم با چه مبلغی با کیلیان امباپه به توافق رسیده اند، اما معتقدم که امباپه در فصل آینده برای رئال مادرید توپ می زند. حتی تیم های انگلیسی نیز به مشکل فیرپلی مالی برخورده اند و این مسئله را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی مشاهده کردیم، چون آن ها نتوانستند مثل گذشته پول های زیادی برای خرید بازیکن خرج کنند. پس با این اوضاع، اسپانیا و رئال مادرید، تنها مقصد باقی مانده برای امباپه محسوب می شوند."

4416