40 ساله شدن مهاجمی که برای 10 روز مدافع عنوان قهرمانی بزرگترین جام‌ها بود

40 ساله شدن مهاجمی که برای 10 روز مدافع عنوان قهرمانی بزرگترین جام‌ها بود

پایگاه خبری فوتبالی - در تقویم میلادی امروز، روز بیستم ماه مارس است که روز تولد فرناندو تورس، مهاجم اسپانیایی سابق تیم های اتلتیکو مادرید و چلسی است.

به گزارش فوتبالی ، فرناندو تورس امروز 40 ساله شده است. او در حال حاضر سرمربی تیم زیر نوزده ساله های اتلتیکو مادرید است و در آکادمی تیم مادریدی در تلاش است تا ستاره های جدیدی را به دنیای فوتبال معرفی کند. فرناندو تورس در طول دوران حرفه ای خود افتخارات زیادی را به دست آورده است.

نکته جالب توجه این جا است که فرناندو تورس در سال 2013 میلادی به مدت ده روز، مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی، جام ملت های اروپا، لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا بوده است.

در حقیقت فرناندو تورس در رقابت های جام جهانی 2010 و یورو 2012 به همراه تیم ملی اسپانیا به قهرمانی رسیده بود و از سوی دیگر به همراه چلسی در لیگ قهرمانان اروپای 2011/12 قهرمان شده بود. او با فتح لیگ اروپا در فصل 2012/13، مدافع عنوان قهرمانی هر چهار جام بزرگ دنیای فوتبال شد. ده روز پس از این که چلسی در فصل 2012/13 فاتح لیگ اروپا شد، بایرن مونیخ توانست فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود و به این ترتیب فرناندو تورس دیگر مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا نبود.

1470