همه به خاطر این بازیکن به فرانسه حسودی می‌کنند

همه به خاطر این بازیکن به فرانسه حسودی می‌کنند

پایگاه خبری فوتبالی - تیری آنری اسطوره فرانسوی معتقد است که تمامی تیم های دنیا به خاطر یک بازیکن، به تیم ملی فرانسه حسودی می کنند.

به گزارش فوتبالی، تیری آنری که سرمربی تیم زیر 21 ساله های فرانسه شده و قرار است در المپیک پاریس، تیم ملی فرانسه را هدایت کند، به تمجید و تعریف از کیلیان امباپه، سوپراستار پاریسن ژرمن پرداخت و او را یک هیولا خطاب کرد. 

به نقل از سایت گل، آنری به لپاریزین گفت: "امباپه؟ ما درباره یک هیولا صحبت می کنیم. بیایید خوشحال باشیم که امباپه فرانسوی است. همه به ما حسودی می کنند. هر زمان که به کشورهای دیگر سفر می کنم، مردم به من می گویند که شما خیلی خوش شانس هستید که بازیکنی مثل کیلیان امباپه در تیم خود دارید. اما در فرانسه قضیه متفاوت است. حتی اگر درباره کیفیت بالای او حرف بزنیم، بازهم مردم به انتقاد از رفتار کیلیان می پردازند و می گویند که این کار را نباید می کرد و آن کار را باید انجام می داد. اما در خارج از کشور، همه به ما حسودی می کنند."

امباپه قبلاً اعلام کرده که دوست دارد در رقابت های المپیک بازی کند، اما انتقال احتمالی اش به رئال مادرید در این تابستان، ممکن است مانع از رسیدن امباپه به رویایش شود. 

4416