سرمربی ترکمنستان: ایران تیمی قدرتمند است/ سعی می‌کنیم برای آن‌ها درسرساز شویم

سرمربی ترکمنستان: ایران تیمی قدرتمند است/ سعی می‌کنیم برای آن‌ها درسرساز شویم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی ترکمنستان گفت: ایران تیم قدرتمندی است که در بازی فردا سعی می‌کنیم از ضدحملات استفاده کرده و برای این تیم درسرساز شویم.

به گزارش فوتبالی، مرگن اورازوف در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال ترکمنستان مقابل ایران در بازی‌های انتخابی جام جهانی، اظهار داشت: به نوبه خودم عید نوروز را به مردم ایران تبریک می‌گویم. از فدراسیون فوتبال ایران برای میزبانی تشکر می‌کنم. تیم ایران قدرتمند است اما ما می‌خواهیم دستاوردی برای خودمان داشته باشیم. آماده تقابل فردا برابر ایران هستیم و امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم.

وی در مورد غیبت ترکمنستان در مراحل قبلی انتخابی جام جهانی تصریح کرد: ما در مسابقات قبلی شرکت نکردیم اما این موضوع ربطی به سطح فوتبال ترکمنستان ندارد. ما تیم‌های خوبی در کشور داریم که در مسابقات مختلف شرکت می‌کنند. فدراسیون ما یکسری تمهیداتی برای ارتقای سطح فوتبال در نظر گرفته است. در کنار آن، تیم‌های نوجوانان و جوانان را داریم و تیم زیر 23 سال نشان داد که می‌توانیم به آنها امیدوار باشیم، تیمی که برابر ایران بازی کرد و نشان داد آینده درخشانی خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال ترکمنستان در خصوص اینکه این کشور همیشه برابر ایران موفق به گلزنی شده است، گفت: ما اینجا آمده‌ایم فوتبال بازی کنیم. ایران تیمی قوی است و سعی می‌کنیم از ضدحملات استفاده کرده و درسرساز شویم. هدف‌مان این است که گل هم به ثمر برسانیم.

اورازوف در رابطه با کیفیت تیم ملی ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: من کل بازی‌های ایران در این مسابقات را دیدم و آنالیز کردم. ایران بازیکنان باکیفیتی دارد و شاید بازیکنان ما به اندازه ایران باکیفیت نباشند اما ایده‌های تاکتیکی خودمان را داریم و سعی خواهیم کرد تلاش مضاعفی از خود نشان دهیم.

همچنین گوش‌میرات آناگولیِف بازیکن ترکمنستان نیز در این نشست گفت: برای بازی فردا آماده هستیم و امیدوارم یک دیدار خوب داشته باشیم.

7474