عکس؛ هافبک رئال مادرید در تمرین ژرمن‌ها پس از سه سال

عکس؛ هافبک رئال مادرید در تمرین ژرمن‌ها پس از سه سال

پایگاه خبری فوتبالی - تونی کروس پس از مدتی که از تیم ملی آلمان دور بوده است، دوباره به این تیم برگشته است و باید دید که اوضاع این بار برای او به چه شکل رقم خواهد خورد.

به گزارش فوتبالی ، تونی کروس پس از رقابت های یورو 2020 که به علت همه گیری کرونا در سال 2021 برگزار شد، از تیم ملی آلمان خداحافظی کرد. او دوباره اکنون به تیم ملی آلمان برگشته است و پس از سه سال دوری در تمرین تیم ملی آلمان حضور پیدا کرده است.

تونی کروس در رقابت های جام جهانی 2014 برزیل یکی از ستاره های تیم ملی آلمان بود و کمک زیادی کرد تا ژرمن ها قهرمان جام جهانی شوند. در برخی از نظرسنجی ها تونی کروس بهترین بازیکن جام جهانی 2014 برزیل شناخته شده بود. اما پس از جام جهانی 2014 دیگر اوضاع برای تونی کروس در تیم ملی آلمان خوب پیش نرفت و او در نهایت در سال 2021 از تیم ملی آلمان خداحافظی کرد. تونی کروس در حال حاضر 34 سال سن دارد و زیر نظر یولیان ناگلزمن تمرینات خود را در اردوی ژرمن ها انجام می دهد.

تیم ملی آلمان در این فیفادی قرار است که با تیم ملی فرانسه و با تیم ملی هلند روبرو شود. در تابستان پیش رو رقابت های یورو 2024 برگزار می شود و کروس می خواهد برای این بازی ها آماده باشد.

1470