واکنش قلعه‌نویی نسبت به انتقادهای خداداد عزیزی؛ "انصاف داشته باشیم!"

واکنش قلعه‌نویی نسبت به انتقادهای خداداد عزیزی؛ "انصاف داشته باشیم!"

پایگاه خبری فوتبالی– سرمربی تیم ملی سرانجام به انتقادهای خداداد عزیزی در خلال مسابقات جام ملت‌های آسیا واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، امیر قلعه‌نویی که چند ماه قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا، خداداد عزیزی را به عنوان مشاور فنی به تیم ملی برد و البته عمر حضور او بر روی نیمکت تیم ملی زیاد دوام نداشت سرانجام نسبت به انتقادهای او به عملکرد تیم ملی در زمان برگزاری جام ملت‌های آسیا واکنش نشان داد. 

خداداد عزیزی که در طول مسابقات جام ملت‌های آسیا به عنوان کارشناس هرشب در ویژه‌برنامه شبکه ورزش حضور پیدا می‌کرد و درباره عملکرد تیم ملی صحبت می‌کرد و گاها به انتقادهای ریز و درشت می‌پرداخت و البته کم حاشیه‌ساز هم نبود خودش چند بار به طور غیر مستقیم به دلیل جدایی‌اش از کادر فنی تیم ملی هم پرداخت  و مهمترین علت این تصمیم را محترم نشمردن خودش دانست!

حالا با گذشت تقریبا دو ماه از آن صحبت‌ها امیر قلعه‌نویی نسبت به دلیل جدایی خداداد عزیزی از تیم ملی این‌گونه واکنش نشان داد: «ما در تیم ملی برای یک تعداد معینی از نفرات می‌توانیم کارت بگیریم و نمی‌توانیم برخلاف قوانین عمل کنیم. حتی هومن افاضلی با چنین شرایطی به کارش در تیم ملی پرداخت.»

همچنین قلعه‌نویی درباره اینکه خداداد در جام ملت‌های آسیا چند بار به انتقاد از عملکرد تیم ملی پرداخت این‌چنین واکنش نشان داد: «وقتی  قرار است انتقادی صورت بگیرد باید تمام جهات را بسنجیم و البته انصاف را در نظر داشته باشیم و به جامعه فوتبال خوراک غلط ندهیم.»

9098