لیورپول و منچسترسیتی در تقابل برای به خدمت گرفتن مدافع آمریکایی

لیورپول و منچسترسیتی در تقابل برای به خدمت گرفتن مدافع آمریکایی

پایگاه فوتبالی- لیورپول از ابتدای فصل نقل و انتقالاتی تابستان 2023 علاقه‌مند به جذب یک مدافع چپ به ترکیب تیم خود بوده.

قرمزها به دنبال جذب آنتونی رابینسن از فولام هستند چون قصد دارند خط دفاعی خود را در پنجرۀ نقل و انتقالاتی تابستان تقویت کنند.

این بازیکن 26 ساله در سن ایده‌آلی قرار دارد تا به قرمزها در رسیدن به اهداف خود در فصل‌های آینده کمک کند.

با وجود وضعیت نامشخص اندرو رابرتسون و کوستاس سیمیکاس در لیورپول، پنجرۀ نقل و انتقالاتی تابستان 2024 ممکن است فرصت خوبی برای پیوستن این مدافع آمریکایی به باشگاه آنفیلد باشد.

تعدادی از تیم‌های مطرح انگلیسی علاقه‌مند به جذب رابینسن، این مدافع چپ مستعد، هستند. این بازیکن توجه لیورپول و منچسترسیتی را به خود جلب کرده و هر دوی آن‌ها با مدیر برنامه‌های او تماس گرفته و تمایل خود را برای به خدمت گرفتن او نشان داده‌اند.

به نقل از مجلۀ اِی اِس روما لایو، باشگاه فعلی رابینسن، یعنی فولام، مبلغ درخواستی را 35 میلیون پوند اعلام کرده است.

لیورپول و منچسترسیتی، دو تیمی که به دلیل قدرت مالی خود در بازار نقل و انتقالات شناخته شده‌اند، با وجود این قیمت‌گذاری همچنان علاقه‌مند به جذب رابینسن هستند.

تیم‌های مطرح لیگ برتر انگلیس به عملکرد فوق‌العادۀ رابینسن توجه خاصی می‌کنند.

هر دو غول لیگ برتر، لیورپول و منچسترسیتی، به دنبال جذب یک مدافع چپ در پنجرۀ نقل و انتقالات هستند.

گواردیولا اغلب مجبور شده از یک مدافع میانی در پست دفاع چپ استفاده کند و حالا او مشتاق است که یک متخصص را به ترکیب اصلی تیم اضافه کند.

این بازیکن 26 ساله که به دلیل سرعت، سرسختی در دفاع و توانایی تهاجمی خود مشهور است، در این فصل خود را به عنوان بازیکنی برجسته در لیگ برتر انگلیس خودش را از دیگر بازیکن‌ها متمایز کرده است.

مشخص نیست که کدام تیم رابینسن را به خدمت خواهند گرفت چون هر دو باشگاه لیگ برتری می‌توانند قیمت درخواستی فولام را بپردازند.

1428