ستاره آمریکایی چطور توانست در میلان احیا شود؟

ستاره آمریکایی چطور توانست در میلان احیا شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- پائولو دی کانیو، کارشناس فوتبال ایتالیا دلیل اصلی تفاوت عملکرد پولیسیچ در فوتبال ایتالیا و انگلیس را بیان کرد.

به گزارش فوتبالی، پائولو دی کانیو، ستاره سابق وستهام یونایتد توضیح می‌دهد که چرا کریستین پولیسیچ در ایتالیا عملکرد بهتری نسبت به لیگ برتر انگلیس دارد و دلایل این تفاوت را بیان می‌کند.

کریستین پولیسیچ، ستاره آمریکایی آث میلان از زمان پیوستنش به باشگاه ایتالیایی توانسته عملکرد درخشانی از خود به نمایش بگذارد. او در 39 بازی‌ای که برای میلان به میدان رفت، موفق شد 12 گل و 8 پاس گل به ثبت برساند.

او در کنار وستون مک‌کنی، دو ستاره آمریکایی این فصل سری آ بودند و توانستند نگاه‌ها را به خود خیره کنند.

دی کانیو، ستاره سابق وستهام یونایتد و کارشناس حال حاضر تلویزیون اسکای اسپورت ایتالیا در این باره می‌گوید: «پولیسیچ تجربه زیادی دارد، او قبلاً در زمانی که در دورتموند حضور داشت، تجربه موفقی را پشت سر گذاشت.»

ستاره سابق فوتبال ایتالیا اضافه کرد: «او بازیکنی سریع است که به خوبی توپ را به کنترل خود در می‌آورد، سریع تصمیم می‌گیرد و می‌تواند در ایتالیا بهتر ظاهر شود. سبک فوتبال ایتالیا برای او مناسب‌تر است تا انگلیس. او بازیکنی است که تفاوت را ایجاد می‌کند. به عنوان یک وینگر، او می‌تواند از جلوی زمین دفاع کند و به بازی تیمی کمک کند.»

پولیسیچ دوران چندان موفقی را در چلسی سپری نکرد و حالا می‌خواهد در فوتبال ایتالیا احیا شود. ستاره آمریکایی عملکرد خوبی تا به اینجای فصل داشته و یکی از مهم‌ترین بازیکنان روسونری در فصل جاری بوده است.

1428