ستاره جوان سنگالی بارسلونا در تیررس تاتنهام

ستاره جوان سنگالی بارسلونا در تیررس تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی- میکاییل فایه، ستاره جوان سنگالی باشگاه بارسلونا مورد توجه تاتنهام هاتسپر قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، تاتنهام برای تقویت خط دفاعی خود، پدیده جوان بارسا اتلتیک، یعنی میکاییل فایه را زیر نظر دارد. اما فابریزیو رومانو در آخرین گزارشات خود به این نکته اشاره کرده است که تاتنهام تنها تیمی نیست که خواهان جذب این بازیکن است.

این ملی‌پوش جوان سنگالی با عملکرد درخشان خود در تیم بارسا اتلتیک، نگاه تیم‌های زیادی را در سرتاسر اروپا به خود جلب کرده است. رومانو از تیم‌هایی مانند آژاکس، خیرونا، نیس و لانس به عنوان تیم‌هایی که خواهان به خدمت گرفتن فایه هستند یاد کرد.

رومانو در گفتگوی اختصاصی خود با رسانه CaughtOffside مدعی شد که بارسلونا ارزش بالایی برای میکاییل فایه قائل است. آن‌ها حاضر نیستند این بازیکن جوان و بااستعداد را به راحتی از دست بدهند.

رومانو در واکنش به علاقه باشگاه تاتنهام به فایه گفت: «با توجه به شنیده‌ها، تاتنهام هم یکی از مشتریان جدی میکاییل فایه است. با این حال، من تا الان هیچ اطلاعاتی در این باره به دست نیاوردم و تنها چیزی که می‌دانم این است که باشگاه‌های نیس و لانس از فرانسه و همچنین آژاکس و خیرونا در نقل و انتقالات ژانویه امسال علاقه‌مند به جذب فایه بودند.»

حالا باید دید در تابستان امسال چه تیم‌هایی برای به خدمت گرفتن فایه تلاش می‌کنند.

تاتنهام در چند وقت اخیر عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشته است. آن‌ها نگاه ویژه‌ای به بازیکنان جوان دارند؛ اما باید دید آیا بارسلونا تمایل دارد بازیکن آینده‌داری همچون میکاییل فایه را به راحتی از دست بدهد یا خیر.

1428