قلعه‌نویی بالاخره به عکس حاشیه‌ساز واکنش نشان داد!

قلعه‌نویی بالاخره به عکس حاشیه‌ساز واکنش نشان داد!

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی تیم ملی بعد از مدت‌ها به تصویر منتشر شده‌اش در برنامه فوتبال برتر واکنش نشان داد. 

 به گزارش فوتبالی، بعد از اتمام رقابت‌های جام ملت‌ها آسیا 2023 که امیر قلعه‌نویی به مانند مقطع قبلی که در تیم ملی حضور داشت به تلویزیون رفت و به صحبت درباره عملکرد تیم ملی پرداخت تصویر جالبی از وی منتشر شد که او را در کنار چند تن از مشاورانش که در پشت صحنه برنامه فوتبال برتر حضور داشتند نشان می‌داد و همین حواشی زیادی را به دنبال داشت. مثلا این که گفته می‌شد مصاحبه او روی آنتن زنده تلویزیونی و سوالاتی که مجری برنامه از او می‌پرسیدند کاملا هماهنگ شده بوده است! 


با این حال قلعه‌نویی بعد از سپری شدن هفته‌ها از این اتفاق بالاخره به این موضوع واکنش نشان داد. سرمربی تیم ملی در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در این باره گفت: «توضیح دادن درباره عملکرد تیم ملی در جام ملت‌ها به 80 میلیون نفر کار ساده‌ای نیست و باید درباره صحبت‌هایم مشورت می‌گرفتم؛ همچنین خدا را شکر که این عکس به تمام صحبت‌هایی که علیه من زده می‌شد خط قرمز کشید و نشان داد که من آدم مشاوره‌ای هستم و درباره کوچک‌ترین کارهایم مشورت می‌گیرم.»  

قلعه‌نویی برای رساندن ایران به جام جهانی 2026 علاوه بر وظیفه سنگینی که بر روی دوشش است باید نسلی جوان و با انگیزه را برای تیم ملی به یادگار بگذارد. 

 

9098