گریمالدو، امیدوار به بقای آلونسو در بایرلورکوزن

گریمالدو، امیدوار به بقای آلونسو در بایرلورکوزن

پایگاه خبری فوتبالی - الکس گریمالدو از ژابی آلونسو به صورت "ویژه" تمجید کرد و امیدوار است که این مربی اسپانیایی، علیرغم علاقه لیورپول و بایرن مونیخ همچنان در بایر لورکوزن ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، دوران مربیگری آلونسو در بایرلورکوزن چیزی کمتر از یک جادو نبوده و نیست. آلونسو با سواد تاکتیکی اسپانیایی خود صعود لورکوزن به قله بوندسلیگا را تبدیل به یک شاهکار کرد که تا این لحظه با برتری 10 امتیازی نسبت به بایرن مونیخ، مدعی همیشگی عنوان قهرمانی در صدر جدول بوندسلیگا قرار بگیرد. از این رو هیچ کمبودی برای این مربی اسپانیایی وجود ندارد و قرمزهای آنفیلد و باواریایی ها به دنبال او برای جایگزینی مربیان فعلی خود، یعنی یورگن کلوپ و توماس توخل هستند. در میان باشگاه های معتبر اروپایی برای جذب آلونسو، بارسلونای اسپانیا نیز به چشم می خورد که با توجه به کناره گیری قطعی ژاوی هرناندز از هدایت این تیم در پایان فصل، آلونسو گزینه جذابی برای احیای دوباره آبی اناری ها خواهد بود.

مایکل ادواردز، مدیر ورزشی لیورپول در پشت صحنه تلاش می کند تا با مذاکراتی که گفته می شود بین طرف های درگیر در جریان است، انتقال آلونسو به آنفیلد را تضمین کند. در حالیکه سایر نامزدهای مدیریتی مانند روبرتو دی زربی از برایتون و فرانک هایز، سرمربی لنس، با این نقش مرتبط بوده اند، آلونسو به دلیل علاقه اش به لیورپول و سابقه مربیگری بی‌نظیرش در لورکوزن، به عنوان برترین گزینه و پیشتاز این سمت ظاهر شده است.

آلخاندرو گریمالدو که مشتاق حفظ هدایت آلونسو در لورکوزن بود، تحسین خود را از این مربی ابراز کرد و سبک مربیگری متمایز و توانایی آلونسو را برای الهام بخشیدن به رشد بازیکنان برجسته عنوان کرد. بایر لورکوزن همچنان در تمایل خود برای حفظ ژابی آلونسو مصمم است و ادعاهایی مبنی بر وجود بند آزادسازی در قرارداد آلونسو را رد کرده است. آنها در تمام رقابت ها شکست ناپذیر باقی مانده اند و به طور بالقوه می توانند برای اولین بار از فصل 02-2001 موفق به کسب یک سه گانه شوند.