پیشنهاد ستاره سابق چلسی برای جذب لوکیتا

پیشنهاد ستاره سابق چلسی برای جذب لوکیتا

پایگاه خبری فوتبالی - جو کول، اسطوره چلسی به باشگاه سابقش پیشنهاد کرده که لوکا مودریچ و تونی کروس، هافبک های رئال مادرید را زیر نظر داشته باشند تا تجربه را به تیم جوان آبی‌ها انتقال دهند.

به گزارش فوتبالی، جو کول به این نکته اشاره کرد که چلسی می تواند از حضور بازیکنی مانند مودریچ در تیم سود ببرد، قبل از اینکه کروس را نیز وارد ترکیب کند. کول گفت: "من به دنبال این هستم که بازیکنان باتجربه ای را بیاورم که سبک جدید در تیم ایجاد کنند. فکر می کنم قرارداد لوکا مودریچ تمام شده است. فکر میکنید او می خواهد بیاید و یک سال دیگر در لیگ برتر بازی کند؟ او هنوز در رئال مادرید کارهایی انجام می دهد و چقدر به کاماوینگا، چوآمنی، والورده و بقیه بازیکنان کمک کرده. تونی کروس هم 34 ساله است و آمدن او به اینجا به این تیم جوان چلسی کمک خیلی زیادی می کند."

انزو فرناندز و کانر گالاگر به ترتیب با 23 و 24 سال سن، مسن ترین هافبک های چلسی هستند و مویزس کایسیدو هنوز تنها 22 سال سن دارد. در کل تیم، تیاگو سیلوا 39 ساله که به نظر می رسد در تابستان از چلسی جدا شود، مسن ترین بازیکن چلسی به حساب می آید. مودریچ و کروس همه کار برای رئال مادرید انجام داده‌اند و میتوانند در چلسی هم به ابرستاره تبدیل شده و جان تازه ای به جسم بی جان این تیم ببخشند. چلسی با پیشنهاد 40 میلیون پوندی برای جذب مودریچ از رقیب لندنی خود یعنی تاتنهام در تابستان 2011 شکست خورد، یک سال قبل از اینکه او با حدود 10 میلیون پوند کمتر به رئال مادرید فروخته شود. آبی‌های لندنی قبلاً در میان باشگاه‌هایی بودند که به مودریچ جوان علاقه نشان می‌دادند، زمانی که او در اولین باشگاه خود، دیناموزاگرب به شهرت رسید. 

شاگردان پوچتینو در نیمه انتهایی جدول لیگ برتر باقی ماندند و در فینال جام کارابائو مقابل لیورپول فقط به دلیل عدم وجود تجربه کافی بازیکنان شکست خوردند. اما آنها ماه آینده برای بازی در نیمه نهایی جام حذفی مقابل منچسترسیتی به ومبلی بازخواهند گشت. در مورد مودریچ و کروس، آنها همچنان در مسیر کسب یک قهرمانی دیگر در لالیگا با رئال مادرید هستند و همچنین قرار است به مصاف منچسترسیتی بروند و برای حضور در حداقل چهار قهرمانی بجنگند. نحوه گذراندن بقیه فصل می تواند تعیین کند که هر دو در فصل 2024/25 کجا بازی کنند. کارلو آنچلوتی اخیراً به این نکته اشاره کرد که تصمیم خود مودریچ خواهد بود که بماند یا ادامه دهد و قرارداد کروس نیز در انتهای فصل به پایان می رسد.

1369