معمایی که قلعه‌نویی درباره طارمی طرح کرد؛ در بازی با قطر دغدغه‌هایی داشت!

معمایی که قلعه‌نویی درباره طارمی طرح کرد؛ در بازی با قطر دغدغه‌هایی داشت!

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی تیم ملی ایران درباره نمایش ضعیف طارمی در بازی با قطر توضیحاتی داد.

به گزارش فوتبالی، بیش از یک ماه از پایان جام ملت‌های آسیا و ناکامی تیم ملی ایران در رسیده به فینال این مسابقات می‌گذرد. تیم ملی ایران در نیمه نهایی این مسابقات در یک بازی عجیب که نتیجه تلخی برای ایرانی‌ها داشت با نتیجه 3 بر دو شکست خورد.

بعد از این بازی منتقدان و کارشناسان ایرانی ایرادات تیم ملی را برشمردند. یکی از مشکلات تیم ملی در بازی با قطر نمایش ناامید کننده مهدی طارمی بود. این در حالی بود که انتظار می‌رفت طارمی بتواند در بازی با قطر یکی از آن نمایش‌های ویژه‌اش را ارائه بدهد و تیم ملی را به فینال ببرد.

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران در گفت‌وگویی که با کیهان ورزشی داشته است در این باره توضیحاتی داده است. البته علیرضا بیرانوند هم نتوانست انتظارات را برآورده کند و قلعه‌نویی درباره هر دو نفر حرف زده است. اما توضیحی که درباره طارمی داده است به ابهامات در این باره افزوده است.

قلعه‌نویی گفته است: «یک بازیکن نمی‌تواند 20 سال یک مدل بازی کند. فوتبال افت و خیز دارد. فینال جام جهانی را مثال می‌زنم. در آن بازی مسی دو توپ را لو داد و بازی دو بر دو شد. آیا سرمربی باید مسی را بیرون می‌کشید؟ مهدی طارمی و بیرانوند هم در این تورنمنت تمام فکر و ذکرشان این بود که از خودشان یک یادگاری بگذارند. من بعد از 25 سال مربیگری حس بازیکنم را می‌دانم. من قبول دارم که مهدی در بازی برابر قطر مثل همیشه نبود. او یک سری دغدغه‌ها داشت که من نمی‌خواهم آن را باز کنم ولی نباید تلاش او را زیر سوال برد. یکی از علت‌هایی که تیم ملی حاشیه نداشت حضور این بازیکنان بزرگ بود

هنوز خیلی مشخص نیست که منظور قلعه‌نویی از دغدغه‌های طارمی چه بوده است و کسی هم اطلاع دقیقی از این مساله ندارد. اما برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که ذهن طارمی درگیر ماجرای انتقالش به باشگاه اینتر ایتالیا است.

1359