وینگر بارسلونا علاقه‌ای به تیم‌های شمال لندن ندارد

وینگر بارسلونا علاقه‌ای به تیم‌های شمال لندن ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در تابستان پیش رو به دنبال فروش برخی از بازیکنانش خواهد بود تا مشکلات مالی را کم کند و از سوی دیگر بتواند بازیکن های جدیدی را به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی ، یکی از بازیکن هایی که بارسلونا به دنبال فروش او است، رافینیا وینگر برزیلی آبی و اناری پوشان است. این بازیکن حدود دو سال است که بارسلونا حضور دارد اما تبدیل به یک ستاره در جمع آبی و اناری ها نشده است. با ظهور بازیکنی مثل لامینه یامال، رافینیا بیشتر در سایه قرار گرفته است و بارسلونا برای آینده خود روی لامینه یامال سرمایه گذاری می کند. رافینیا در حال حاضر 27 سال سن دارد.

به نقل از روزنامه اسپورت کاتالونیا، تیم های شمال لندنی یعنی آرسنال و تاتنهام به جذب رافینیا علاقه دارند اما مسئله ای که وجود دارد این است که رافینیا تمایلی به پیوستن به این باشگاه ها ندارد به این ترتیب این انتقال ها بعید است که صورت بگیرد. رافینیا خودش همچنان دوست دارد که در بارسلونا حضور داشته باشد و نمی خواهد دوباره به لیگ برتر انگلیس بازگردد. رافینیا پیش از پیوستن به بارسلونا در لیدزیونایتد بازی کرده است و سابقه بازی در لیگ برتر انگلیس را در کارنامه خود دارد.

1471