ماموریت ویژه مدافعان کناری استقلال در تیم ملی؛ تغییر نظر منتقدانشان

ماموریت ویژه مدافعان کناری استقلال در تیم ملی؛ تغییر نظر منتقدانشان

پایگاه خبری فوتبالی – دو بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی، انگیزه زیادی برای اثبات خودشان به امیر قلعه‌نویی و البته منتقدانشان دارند.

به گزارش فوتبالی، در لیست عجیب امیر قلعه‌نویی، نام دو مدافع استقلال دیده می‌شود و ابوالفضل جلالی و صالح حردانی بعد از مدتها، دوباره شانس حضور در اردوی تیم ملی را پیدا کردند.

مدافع راست استقلال در شرایطی به تیم ملی رسیده که با توجه به مصدومیت صادق محرمی، پیش‌بینی می‌شد که او به اردوی تیم ملی دعوت شود منتها در روزهایی که دانیال اسماعیلی‌فرد وضعیت خوبی در ترکیب پرسپولیس دارد و حردانی – که بعد از مصدومیت عجیب و ناگهای کوین یامگا، دوباره به ترکیب اصلی تیمش رسید – نمایش چندان ویژه‌ای در ترکیب تیمش ندارد، این سوال مطرح شده که چرا امیر قلعه‌نویی تصمیم به دعوت از او گرفته است.

وضعیت برای ابوالفضل جلالی، البته متفاوت است و دعوت از او واکنش‌های منفی کمتری را به دنبال داشته اما به نظر می‌رسد جلالی تا حدودی با روزهای اوجش فاصله دارد و در بازی‌اش، نوسان دیده می‌شود.

حالا باید دید در صورتی که امیر قلعه‌نویی به این دو بازیکن فرصت حضور در زمین را بدهد، آنها می‌توانند پاسخ مناسبی به منتقدانشان بدهند یا نه.

1984