نظر جالب مالک جدید منچستریونایتد راجع به خریدن امباپه

نظر جالب مالک جدید منچستریونایتد راجع به خریدن امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - سر جیم رتکلیف، مالک جدید منچستریونایتد معتقد است که خرید کیلیان امباپه، ستاره 25 ساله پاریسن ژرمن، اصلاً هوشمندانه نیست.

به گزارش فوتبالی، بعد از اینکه ثروتمندترین مرد بریتانیا موفق شد 25% از سهام منچستریونایتد را خریداری کند، هواداران این تیم امیدوار بودند که خریدهای بزرگی در تابستان انجام دهند. یکی از گزینه های مورد علاقه هواداران شیاطین سرخ، کیلیان امباپه بود که اخیراً گزارش شده به طور قطع در تابستان آینده پی اس جی را ترک خواهد کرد. 

به نقل از سایت گل، رتکلیف در مصاحبه ای راجع به خریدن یا نخریدن امباپه گفت: "من ترجیح می دهم امباپه بعدی را بخرم تا مبلغ بسیار زیادی را برای امباپه فعلی خرج کنم. خرید امباپه در این حالت، اصلاً هوشمندانه نیست. هرکسی می تواند این موضوع را درک کند. قضیه چالش برانگیز این است که به سراغ امباپه بعدی، بلینگام بعدی یا حتی روی کین بعدی برویم."

"جود بلینگام؟ او یک فوتبالیست فوق العاده است. البته ما فعلاً روی خرید او تمرکز نکرده ایم. راه حل مشکلات منچستریونایتد، ولخرجی روی چند بازیکن سطح بالا نیست. قبلاً این کار را کرده اند. اگر به 10 سال قبل نگاه کنید، می بینید که یونایتد پول های زیادی برای خرید 2،3 بازیکن سطح بالا خرج کرده است."

4416