جعفری: لقب رحمان بی‌رحم؟ دوستش دارم!

جعفری: لقب رحمان بی‌رحم؟ دوستش دارم!

پایگاه خبری فوتبالی- رحمان جعفری از هواداران تراکتور می‌خواهد در اولین بازی سال جدید ورزشگاه را مقابل سپاهان پر کنند.

به گزارش فوتبالی، رحمان جعفری خرید پنجره زمستانی تراکتوری‌ها بوده که توانسته خیلی زود خود را در تیم جدیدش جا بیندازد و موفق شده در مدت حضور خود در پنج بازی برای تی‌تی‌ها چهار گل زده و یک پاس گل ارسال کند. به همین مناسبت گفت‌وگویی با گلزن پرشورها که مدعی آقای گلی هم هست، داشته‌ایم.

جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار “فوتبالی” درباره برد تراکتور مقابل شمس‌آذر عنوان داشت:" روزهای فوتبالی خیلی خوبی در شمس‌آذر داشتم و بخشی از فوتبال حرفه‌ای خود را مدیونشان هستم. من خودم آنجا بودم و می‌دانم چقدر مقابل تیم‌های بزرگ انگیزه دارند و‌ بازی سختی بود و ما هم می‌دانستیم بازی سختی داریم و خدا را شکر توانستیم برنده باشیم."

هواداران تراکتور لقب «رحمان بی‌رحم» را به گلزن جدید خود داده‌اند؛ جعفری در پاسخ به این پرسش که آیا این لقب را شنیده یا نه چنین گفت: " بله شنیده‌ام. این لقب برای رحمان عموزاد بوده و برای من هم استفاده می‌کنند. به من لطف دارند و لقب قشنگی است و دوستش دارم."

جعفری مدعی است موفقیت تیمی برایش مهم‌تر از کسب آقای گلی است: " اولویت هر بازیکنی اول موفقیت تیم است و در کنارش هم افتخارات فردی و برای من هم همین‌طور است."

مهاجم پرشورها معتقد است تلاش بیشتری برای دعوت به تیم ملی باید داشته باشد: «ما تلاش خودمان را می‌کنیم و نظر آقای قلعه‌نویی است و ما احترام می‌گذاریم. بالاخره هر بازیکنی دوست دارد و افتخار می‌کند، پیراهن تیم ملی را بپوشد و حتما تلاشم کم بوده که نتوانستم به تیم ملی دعوت شوم.

جعفری در پایان ابراز امیدواری کرد اولین بازی تراکتور در سال جدید ورزشگاه یادگار مملو از تماشاگر باشد: " بازی سپاهان بازی خیلی مهمی است و دو تیم همسایه در جدول هستیم. برای ما این بازی مهم است و امیدوارم با تلاش بازیکنان و کادرفنی برنده شویم. خیلی دوست داریم ورزشگاه پر باشد و امیدوارم ورزشگاه یادگار را در این مسابقه پر ببینیم. هواداران تراکتور همه جوره انرژی مثبت و حس و حال خوب و انگیزه می‌دهند و می‌توانند به ما خیلی کمک کنند."

1997