بارسلونا به دنبال جذب هدف تابستانی اینتر و ناپولی

بارسلونا به دنبال جذب هدف تابستانی اینتر و ناپولی

پایگاه فوتبالی- بارسلونا در حال بررسی گزینه‌های مدنظر خود در پست هافبک دفاعی و وینگر چپ است تا برای فصل آینده با قدرت بیشتری در رقابت‌ها حاضر شود.

به گزارش فوتبالی، آخرین بازیکنی که اخیرا به بلوگرانا لینک شده، لازار سامارزیچ، هافبک اودینزه است.

بارسلونا از زمانی که این بازیکن در 16 سالگی در هرتابرلین بازی می‌کرد، او را زیر نظر داشت؛ یعنی درست پیش از انتقال او به آربی لایپزیش. او سه فصل قبل به باشگاه اودینزه در سری‌ آ منتقل شد و به ‌عنوان یک هافبک دفاعی مستعد خودش را ثابت کرد. این بازیکن 22 ساله که اصالتا صرب و اهل بوسنی و هرزگوین است، در 19 بازی از 29 بازی خود برای اودینزه فیکس بوده و سه گل به ثمر رسانده و دو پاس گل نیز به ثبت رسانده است.

به نقل از مجلۀ اسپورت، ناپولی و اینتر در پنجرۀ نقل و انتقالاتی تابستان به دنبال جذب سامارزیچ هستند. او یک بند آزادسازی 35 میلیون یورویی در قراردادش دارد. بارسلونا نیز به دنبال جذب اوست تا تابستان امسال یک هافبک را به خدمت بگیرد که یکی از اهداف اصلی آن‌ها برای فصل بعد به شمار می‌رود.

مدیر ورزشی بارسلونا، یعنی دکو، در حال بررسی تمام گزینه‌ها در تمام لیگ‌هاست تا بتواند برای نیاز هافبک بارسلونا راه حلی مناسب و ایده‌آل پیدا کند. برای رفع نیاز در این پست، اغلب در این فصل ایلکای گوندوگان کمی عقب‌تر بازی می‌کرد. با این وجود اما بودجۀ کاتالان‌ها در این تابستان به اندازه‌ای نخواهد بود که بتوانند سامارزیچ را به خدمت بگیرند؛ مگر این‌که بتوانند با اودینزه مذاکره کنند و قیمت را کاهش دهند.
1428