رقابت غول‌های فوتبال اروپا بر سر مدافع جوان فرانسوی

رقابت غول‌های فوتبال اروپا بر سر مدافع جوان فرانسوی

پایگاه خبری فوتبالی- با عملکرد فوق‌العاده‌ای که لنی یورو، مدافع جوان فرانسوی، در باشگاه لیل از خود نشان داده، تیم‌های بزرگ زیادی در سرتاسر اروپا شرایط او را زیر نظر دارند.

به نقل از خبرنگار سرشناس ایتالیایی، فابریتزیو رومانو، دفاع وسط جوان باشگاه لیل، همچنان مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار دارد. اما باید این نکته را در خاطر داشت که آیندۀ او فعلا نامعلوم است و مشخص نیست جذب چه تیمی خواهد شد.

به نظر می‌رسد یورو بازیکنی باشد که در تابستان توجه زیادی را به خود جلب می‌کند. از نظر خود یورو، رئال مادرید می‌تواند مقصدی هیجان‌انگیز برای او باشد؛ این در حالی‌ست که پاری سن ژرمن و منچستر یونایتد نیز برای به خدمت گرفتن این بازیکن با رئال مادرید رقابت می‌کنند.

تیمی که برای اولین بار استعداد این بازیکن را کشف کرد، منچستر یونایتد بود. اما باید توجه داشت که پاری سن ژرمن هم در نقل و انتقالات زمستانی امسال برای جذب او تلاش کرد.

مدیران پاری سن ژرمن او را گزینه‌ای ایده‌آل برای تیمشان می‌دانند و معتقدند که او می‌تواند سد نفوذناپذیری در قلب خط دفاعی در کنار مارکینیوش بسازد.

فابریتزیو رومانو درمورد تمایل یورو به رئال مادرید اشاره کرد که این موضوع آنچنان ساده هم نیست. او همچنین اضافه کرد: «همانطور که قبلا هم اشاره کرده‌ام، لنی یورو به عنوان یکی از برترین استعدادهای جوان در پنجرۀ نقل و انتقالاتی تابستان خواهد بود. منچستر یونایتد یکی از باشگاه‌هایی‌ست که او را شناسایی کرده و من انتظار دارم که پاری سن ژرمن بعد از هدف قرار دادن یورو در ژانویه، بار دیگر برای خرید او اقدام کند.»

«اخیرا گمانه‌زنی‌هایی می‌شود مبنی بر اینکه یورو خودش تمایل دارد راهی رئال مادرید شود. اگرچه که این حرف درست است، اما مطمئنا هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده.»

«البته باید دید که باشگاه لیل چه مبلغی در ازای این بازیکن درخواست می‌کند. به نظر من پاری سن ژرمن قطعا برای جذب این بازیکن در تابستان حاضر خواهد بود و این قضیه باعث می‌شود تا سرنوشت یورو نامشخص باشد. از طرفی رئال مادرید هم از اکتبر به دنبال این بازیکن بوده و قطعا در تابستان نگاه ویژه‌ای به او خواهد داشت.»

1428