دلیل اصلی جریمه سیاوش یزدانی چه بود؟

دلیل اصلی جریمه سیاوش یزدانی چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر رسانه سپاهان دلیل جریمه سیاوش یزدانی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا را دریافت کارت قرمز عنوان کرد.

به گزارش فوتبالی، مسعود سعیدی با اشاره به شایعات مطرح شده در خصوص دلیل جریمه سباوش یزدانی، مدافع تیم سپاهان از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اظهار داشت: بر خلاف شایعات مطرح شده، دلیل جریمه سیاوش یزدانی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، دریافت کارت قرمز در دیدار با الهلال عربستان بوده و هیچ ارتباطی به مسائل دیگر ندارد.

وی با بیان اینکه شایعات مطرح شده هیچ صحتی ندارد، ادامه داد: این بازیکن بر اساس قوانین جدید AFC به دلیل دریافت کارت قرمز مستقیم مشمول جریمه شده و این موضوع، صرفاً به دلیل اخراج او صورت گرفته است.

مدیر رسانه تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: پیش از این، محمدجواد حسین‌نژاد و هادی محمدی به دلیل اخراج مستقیم در بازی‌های آسیایی، متحمل جریمه شدند و این جریمه‌ها ارتباطی با مسائل دیگر ندارد.

وی ادامه داد: هیچ موضوع دیگری در این زمینه صحیح نیست و شایعات به هیچ وجه صحت ندارد.

سعیدی افزود: بر اساس رویکرد کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا، در هر خطایی، فارغ از نشان دادن کارت، جریمه مالی نیز برای آن لحاظ می‌شود. اگر از نگاه این کمیته، متناسب با نوع خطا به محرومیتی اضافی نیاز باشد، آن جریمه نیز اعمال می‌شود.

وی گفت: این موضوع در خصوص خطای محمدجواد حسین‌نژاد در دیدار با نیروی هوایی و ‌هادی محمدی نیز صورت گرفت.

مدیر رسانه سپاهان در خصوص وضعیت تیم و برنامه سپاهان در روزهای آینده خاطرنشان کرد: تمرینات تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی مقابل گل‌گهر سیرجان تا ۵ فروردین تعطیل شد و از روز ششم فروردین بار دیگر از سر گرفته می‌شود.

7474