واکنش ستاره بارسلونا به سوزانده شدن پیراهنش توسط هواداران اتلتیکو مادرید

واکنش ستاره بارسلونا به سوزانده شدن پیراهنش توسط هواداران اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - ژائو فلیکس ستاره پرتغالی اتلتیکو مادرید که به صورت قرضی در بارسلونا توپ می زند، شب گذشته مورد هجوم هواداران تیم اصلی اش قرار گرفت. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب تیم های اتلتیکو مادرید و بارسلونا از هفته بیست و نهم لالیگا در ورزشگاه واندا مترو پولیتانو به مصاف هم رفتند که در نهایت، کاتالان ها به پیروزی سه بر صفر دست یافتند. در این بازی، ژائو فلیکس گل اول بازی را زد و سپس روبرت لواندوفسکی و فرمین لوپز، دیگر گل ها را به ثمر رساندند. 

اما یکی از نکات جالب توجه این بازی، خشم هواداران روخی بلانکوس نسبت به فلیکس بود.آن ها به حدی از دست ستاره پرتغالی عصبانی بودند، که تصمیم گرفتند پیراهن اتلتیکو مادرید که نام فلیکس روی آن درج شده را بسوزانند. ستاره 24 ساله پرتغالی در این باره به خبرنگاران گفت: "هواداران نمی دانند جه اتفاقاتی در داخل باشگاه رخ داد. من آن ها را درک می کنم، اما من نباید آدم بد ماجرا باشم. رابطه من با بازیکنان اتلتیکو مادرید خیلی خوب است. در اخبار می گویند که من اصلاً با هم تیمی های سابقم حرف نمی زنم که این نادرست است. من با همه خوش و بش کردم و آن ها به خوبی از من استقبال کردند."

4416