داد و فریاد سرمربی لیورپول بر سر یک خبرنگار

داد و فریاد سرمربی لیورپول بر سر یک خبرنگار

پایگاه خبری فوتبالی - یک خبرنگار فاش کرد که یورگن کلوپ سرمربی لیورپول پس از شکست مقابل منچستریونایتد بسیار عصبانی بوده و داد و فریادهای زیادی بر سر او زده است.

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه تیم های منچستریونایتد و لیورپول از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس در ورزشگاه الدترافورد به مصاف هم رفتند و در پایان، آماد دیالو موفق شد دروازه کلهر را باز کند تا شیاطین سرخ به دراماتیک ترین شکل ممکن برابر لیورپول به پیروزی برسد و راهی نیمه نهایی شود. 

بعد از پایان بازی، از کلوپ راجع به خستگی بازیکنانش در وقت های اضافی سوال پرسیده شد و سرمربی آلمانی با عصبانیت جواب داد: "بیخیال! تو مطمئنا در بهترین حالتت نیستی! من حوصله این حرف ها را ندارم."

نیلز کریسچن فردریکسن خبرنگاری بود که این سوال را از کلوپ پرسید و راجع به رفتارهای بعد از بازی سرمربی لیورپول گفت: "من واقعاً از رفتار کلوپ حیرت زده شدم. تمام کسانی که آنجا حضور داشتند، ترسیده بودند. او به راهرو رفت و به داد و فریاد بر سر من ادامه داد. من او را دنبال کردم، چون احساس کردم که اتفاقی عجیب در حال رخ دادن است. واقعاً سورپرایز شده بودم. خبرنگاران سمت من آمدند و حالم را پرسیدند."

4416