کنایه اسطوره لیورپول به منچستریونایتد

کنایه اسطوره لیورپول به منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - جیمی کرگر اسطوره لیورپول به ریو فردیناند و هواداران منچستریونایتد کنایه زد و گفت که آن ها توسط منچسترسیتی حذف خواهند شد.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته، تیم های منچستریونایتد و لیورپول از چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی اف ای کاپ به مصاف هم رفتند. بازی در وقت های قانونی با حساب 2-2 به پایان رسید، اما در وقت های اضافی، اتفاقات بزرگی رخ داد. در ابتدا لیورپول با گل هاروی الیوت، 3-2 پیش افتاد، اما شیاطین سرخ توانستند به بازی برگردند و در نهایت، آماد دیالو در آخرین ثانیه های بازی، گل چهارم را برای یونایتد به ثمر رساند تا قلب هواداران لیورپول را بکشند. 

به نقل از سایت گل، پس از پایان بازی، ریو فردیناند اسطوره یونایتد بسیار خوشحال بود، اما جیمی کرگر به او گفت: "آرام باش. منچسترسیتی به راحتی شما را در فینال شکست خواهد داد و اریک تن هاگ در فصل آینده نیز سرمربی منچستریونایتد خواهد بود. این برد، چیزی نیست که تو فکرش را می کنی!"

شیاطین سرخ تاکنون 11 بار لیورپول را از رقابت های اف ای کاپ حذف کرده اند.

منچستریونایتد در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف کاونتری برود که در رقابت های چمپیونشیپ حضور دارد و دیگر مسابقه نیمه نهایی، بین تیم های چلسی و منچسترسیتی برگزار خواهد شد. 

4416