ثبت‌نام ۱۳ نفر در انتخابات ریاست فدراسیون دوومیدانی

ثبت‌نام ۱۳ نفر در انتخابات ریاست فدراسیون دوومیدانی

پایگاه خبری فوتبالی- با پایان زمان ثبت نام از علاقمندان به تصدی پست ریاست فدراسیون دو و میدانی اسامی نامزدها مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، پس از ده روز کاری و با پایان زمان ثبت نام از علاقمندان به تصدی پست ریاست فدراسیون دو و میدانی اسامی کاندیدها مشخص شد.

بر همین اساس،احسان حدادی،مهدی مبینی،افشین داوری لطف آبادی،ایرج عرب،مهران تیشه گران،هاشم خزایی،عنایت حسن پور،هاشم صیامی،سید علی کریمی،روح الله عسگری،مصطفی زرین افضل،عباسعلی مدیح و مهدی شریعتی فیض آبادی از جمله نفراتی هستند که جهت ثبت نام به منظور تصدی پست ریاست فدراسیون دو و میدانی اقدام به ثبت نام نموده‌اند.

همچنین،اورنگ مستقیم، علی حیدری همت آباد، رضا امین زاده،علی اصغر نصیری گرجی،محمد رستم زهی و  رضا امین زاده نیز جهت عضویت در هیات رییسه این فدراسیون بعنوان نماینده هیات‌های استانی سراسر کشور ثبت نام کرده‌اند.

گفتنی است، علاقمندان به تصدی پست ریاست فدراسیون دو و میدانی اسامی اعضاء هیات رییسه خود را شامل نایب رییس بانوان و آقایان،خزانه دار و کارشناسان خبره آقایان و بانوان را نیز معرفی کرده‌اند تا با رای اعضاء مجمع فدراسیون  بتوانند به عضویت  این هیات رییسه درآیند.

لازم به ذکر است، زمان ثبت نام از  علاقمندان به تصدی پست ریاست فدراسیون دو و میدانی و اعضاء هیات رییسه آن طی روزهای ۱۵الی۲۸اسفند ماه بود،و نفراتی که اقدام به ثبت نام نموده‌اند پس از برگزاری نشست کمیته تطبیق در وزارت ورزش و جوانان و در پی آن عبور از مرحله تایید صلاحیت بعنوان نامزد نهایی جهت در اختیار گرفتن این پست‌ها راهی مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی خواهند شد.

۲۶۳۶