حساس ترین دیدار فصل زنان؛ بفرمایید فوتبال

حساس ترین دیدار فصل زنان؛ بفرمایید فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی- حساس ترین و مهم ترین دیدار فصل شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان تا ساعاتی دیگر در ورزشگاه سیروس قایقران شهر انزلی برگزار می شود.

به گزارش فوتبالی، هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان که از دیروز آغاز شده است، امروز با دیدار ملوان انزلی و خاتون بم به میزبانی ملوان به پایان می رسد. دیداری که سرنوشت قهرمان را تا حد زیادی مشخص می کند.

ملوان و خاتون هر دو در جدول ۳۷ امتیازی هستند و با توجه به دیدارهای تقریبا آسان آن ها در انتهای فصل، این دیدار می تواند حکم قهرمانی برای آن ها داشته باشد. خاتون در این فصل ۱۱ برد و ۴ تساوی بدست آورده است. ملوان اما بیشترین برد فصل را با ۱۲ برد به نام خود به ثبت رسانده است. انزلی چی ها یک تساوی و دو شکست هم در کارنامه خود دارند تا با این آمار به مصاف رقیب خود بروند. تنها تساوی ملوان در این فصل مربوط به دیدار مقابل سپاهان در همین ورزشگاه سیروس قایقران است و آن ها باقی دیدارهای خانگی را با پیروزی پشت سر گذاشته اند.

دیدار رفت دو تیم با نتیجه ۵ بر صفر به سود خاتون پایان یافت اما از آن دیدار تا امروز ملوانان روند خوبی را طی کرده اند و احتمالا کار برای خاتونی ها در این دیدار سخت باشد.

به هر حال از ساعت ۱۹ امروز مهیج ترین دیدار فصل فوتبال زنان آغاز می شود و باید دید در انتها چه نتیجه ای رخ خواهد داد.

۶۰۰۱