منچستریونایتد به رقابت برای جذب هافبک 22 ساله اورتون اضافه شد

منچستریونایتد به رقابت برای جذب هافبک 22 ساله اورتون اضافه شد

پایگاه خبری فوتبالی- آمادو اونانا، هافبک 22 ساله اورتون مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، مدیران منچستریونایتد قصد جدی برای تقویت تیم خود در تابستان پیش رو دارند. تقویت خط میانی، یکی از اهداف اصلی شیاطین سرخ خواهد بود. گفته می‌شود آمادو اونانا، هافبک بلژیکی اورتون یکی از گزینه‌های اصلی قرمزهای شهر منچستر برای مستحکم ساختن کمربند خط میانی است.

طبق گزارشی از نشریه اسپورت اسپانیا، بارسلونا دیگر علاقه‌ای به جذب آمادو اونانا ندارد و این موضوع به منچستریونایتد کمک می‌کند تا بدون رقیب برای جذب ستاره 22 ساله تافی‌ها تلاش کند.

گفته می‌شود اورتون نیاز دارد بازیکنانش را بفروشد تا حساب‌های مالی خود را متعادل کند. آن‌ها باید از قوانین فیرپلی مالی تبعیت کنند. آمادو اونانا هم یکی از بازیکنانی است که تیم‌های زیادی خواهان به خدمت گرفتن او هستند.

منچستریونایتد، آرسنال و بارسلونا سه تیمی هستند که تا به امروز نسبت به جذب این بازیکن علاقه نشان دادند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که اورتون حاضر نیست ستاره جوان تیمش را کمتر از 52 میلیون پوند بفروشید، این در حالی است که مدیران بارسا در نظر دارد برای خرید اونانا 40 میلیون پوند هزینه کنند. با وجود این اختلاف میان ارقام، احتمالا بارسلونا از رقابت برای خرید اونانا کنار برود.

در حال حاضر منچستریونایتد نسبت به آرسنال و بارسلونا وضعیت بهتری دارد. آن‌ها آمادگی پرداخت مبلغ درخواستی اورتون را دارند.

اونانا از نظر فیزیکی به خط هافبک منچستریونایتد کمک می‌کند. با توجه به این‌که احتمالا کاسمیرو، سوفیان آمرابات و اریکسن در تابستان امسال از منچستریونایتد جدا می‌شوند؛ اونانا می‌تواند جایگاه ثابتی در ترکیب شیاطین سرخ به دست بیاورد.

1428