نکته عجیب؛ قلعه‌نویی به جدول آقای گلی نگاه نمی‌کند!

نکته عجیب؛ قلعه‌نویی به جدول آقای گلی نگاه نمی‌کند!

پایگاه خبری فوتبالی- امیر قلعه‌نویی هیچ کدام از مهاجمان برتر لیگ از حیث گلزنی را در لیست خود قرار نداده است.

به گزارش فوتبالی، انتشار لیست تیم ملی سوالات و ابهامات زیادی داشته که یکی از آن‌ها عدم دعوت از رضا اسدی و شهریار مغانلو به عنوان دو آقای گل لیگ برتر است. البته سرمربی تیم ملی این دو مهاجم سپاهان را همراه خود در جام ملت‌ها داشت ولی ترجیح داده در اردوی پیش رو هیچ‌ کدام را دعوت نکند.

اما حذف نام دو مهاجم 10 گله لیگ برتر تنها تصمیم قلعه‌نویی در این زمینه نیست و به نظر وی نظر مثبتی روی هیچ کدام از مهاجمان برتر لیگ از حیث گلزنی نداشته است. بعد از اسدی و مغانلو با 10 گل زده، رحمان جعفری مهاجم هشت گله تراکتور رتبه دوم آقای گلی است که این روزها عملکرد بسیار خوبی داشته و توانسته برای تراکتور در پنج دیدار اخیر، چهار گل بزند.

پس از مهاجم تراکتور، رضا جعفری از ملوان با هفت گل زده و احمدرضا زنده‌روح، شهاب زاهدی و پوریا سرآبادانی شش گله حضور دارند که هیچ کدام از این بازیکنان هم دعوت نشدند.

این در حالی است که بین مهاجمان تیم ملی نام محمدرضا آزادی دیده می‌شود که در مدت اخیر در گلزنی همانند نیم فصل اول موفق نبوده ولی این‌بار در لیست تیم ملی حضور دارد و باید دید پاسخ قلعه‌نویی به پرسش‌های احتمالی در زمینه دعوت از مهاجمین چه خواهد بود.

1997