تعویض مطمئن پاکو خمز برای گل نخوردن

تعویض مطمئن پاکو خمز برای گل نخوردن

پایگاه خبری فوتبالی- پاکو خمز این‌بار با تعویض‌های خود توانست نتیجه بازی را حفظ کرده و گلی دریافت نکند.

به گزارش فوتبالی، تراکتور برای اولین بار در نیم‌فصل دوم توانست در یک دیدار خارج از خانه کلین‌شیت کرده و برنده از زمین مسابقه خارج شود. بردی که باعث شد این تیم همچنان خود را در رده سوم جدول و بعد از استقلال و پرسپولیس حفظ کند.

اما این پیروزی از جهت کسب کلین‌شیت برای تی‌تی‌ها حائز اهمیت است چرا که تراکتور در دو بازی برابر مس رفسنجان و هوادار در دقایق انتهایی بازی گل خورده بود و انتقاداتی به تعویض‌های پاکو خمز وجود داشت.

خمز در این دو مسابقه میلاد کر مدافع وسط جوان خود را به میدان فرستاده بود و از وی در پست هافبک دفاعی استفاده می‌کرد که اشتباه این بازیکن جوان در انجام وظایف پست جدید خود باعث عدم پوشش کافی و باز شدن دروازه تراکتور شده بود. البته که مقصر گل‌های دریافتی تراکتور فقط میلاد کر نبود و سایر بازیکنان هم در این زمینه اشتباه داشتند.

اما پس از این دو مسابقه، این‌بار تصمیم سرمربی اسپانیایی، فرستادن سیدمحمد حسینی مدافع باتجربه خود در دقایق پایانی به میدان مسابقه به عنوان هافبک دفاعی بود که حسینی توانست در دومین تجربه حضور خود در این پست برای تراکتور خوب کار کند و با تجربه خود بازی را مدیریت کرد تا تراکتور برخلاف دو بازی پیشین گلی را در این دیدار دریافت نکرده باشد.

1997