فرمول قهرمانی از زبان مدافع تراکتور

فرمول قهرمانی از زبان مدافع تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی شیری می‌گوید برای قهرمانی باید بازی به بازی پیش روند و کاری به سایر تیم‌ها نداشته باشند.

مدافع راست باتجربه تراکتور در گفت‌وگو با خبرنگار “فوتبالی” درباره برد دیروز تیمش مقابل شمس‌آذر عنوان داشت: «می‌دانستیم که بازی خیلی سختی داریم. تیم شمس‌آذر در زمین خودش همیشه بازی بهتری را ارائه داده و از تیم‌های مدعی توانسته بود آنجا امتیاز بگیرد و حتی ببرد. خدا را شکر توانستیم مثل همیشه بازی را کنترل کرده و به گل برسیم و در نهایت برنده باشیم.»

مدافع قرمزها بابت حضور پرشور تی‌تی‌ها در قزوین ابراز خوشحالی می‌کند: «وقتی بحث هواداری می‌شود، چه در ورزشگاه خودمان و چه بیرون از خانه ما دلگرم می‌شویم. وقتی برای گرم کردن آمدیم و هوادارانمان را دیدیم، فکر کردیم در ورزشگاه خودمان بازی داریم. خیلی انرژی مثبت و مضاعفی می‌گیریم و از همه آن‌ها بابت حضور گرمشان ممنونم و شاکرم توانستیم با این برد خوشحالشان کنیم. این سه امتیاز خیلی خیلی به ما می‌تواند کمک کند و ما را مدعی نگه دارد.»

شیری جزو نفراتی است که از فاصله کوتاه بازی‌ها استقبال می‌کنند: «متاسفانه تا می‌خواهیم به روند رو به رشد عادت کنیم، تعطیلات بدموقع فرا می‌رسد و به تیم ما ضربه می‌زند. امیدوارم بازی‌ها برنامه‌ریزی مشخص و معینی داشته باشد. من تجربه بازی سه روز یک‌بار را هم در لیگ برتر دارم که فکر کنم برای دو یا سه سال پیش بود و این می‌تواند حتی نکته مثبت بازی‌ها هم باشد. این خیلی بهتر از بازی با 10 روز فاصله است و ما از برنامه‌ریزی پشت سر هم استقبال می‌کنیم.»

مدافع تی‌تی‌ها از هواداران تراکتور دعوت می‌کند در بازی با سپاهان حضور حداکثری داشته باشند: «از هواداران می‌خواهم این بازی برای تیم سنگ تمام بگذارند. ما دوست داریم هواداران پیش ما باشند چرا که به عینه لمس کرده‌ام با حضور آن‌ها قدرت ما بیشتر می‌شود. ما هم تمرکز می‌کنیم بعد از ایام عید به بهترین شکل تمرین کنیم، آنالیز مناسبی داشته و بازگشت خوبی داشته باشیم.»

مدافع تراکتور که سابقه قهرمانی لیگ برتر را دارد، چنین فرمولی برای رسیدن به جام دارد: «نگرش من این است که نباید به تیم‌های دیگر توجه کنیم. طبق تجربه‌ای که در تمام این سال ها داشته‌ام، تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید بازی به بازی جلو برود و کاری به تیم‌های دیگر نداشته باشد. ما فقط و فقط باید روی سپاهان تمرکز کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. اما این تیم واقعا پتانسیل قهرمانی دارد و چیزی که من می‌بینم این چنین است.»

شیری در پایان درباره نتیجه نگرفتن تراکتور مقابل تیم‌های مدعی هم اظهار داشت:" نتیجه‌ها نشان می‌دهد ما در بازی‌های بزرگ خوب نبوده‌ایم؛ البته تلاش و انگیزه بچه‌ها همیشه بالا بوده ولی چیزی که عاید ما شده خوب نبوده است. باید تمرکز بالایی داشته باشیم و در این بازی‌ها هر تیمی که کمتر اشتاه کند، موفق‌تر است و انشاالله تیمی که کمتر اشتباه می‌کند ما باشیم و سربلند شویم."

1997