لیست جدید امیر؛ جایی برای آقای گل‌ها نیست

لیست جدید امیر؛ جایی برای آقای گل‌ها نیست

پایگاه خبری فوتبالی- دو آقای گل لیگ تا این‌جای کار جایی در لیست تیم ملی ندارند و البته از بازیکنان رده‌های بعدی هم نامی دیده نمی‌شود.   

به گزارش فوتبالی، رضا اسدی و شهریار مغانلو دو مهاجم تیم فوتبال سپاهان که با ۱۰ گل در صدر جدول قرار دارند، از تیم ملی حذف شده‌اند. این دو بازیکن دعوت شدنشان به لیست تیم ملی سینوسی بوده و کمتر پیش آمده که در چند لیست پشت سر هم حضور داشته باشند. با این حال شاید در راستای جوانگرایی امیرقلعه‌نویی در تیم ملی این بار این غیبت طولانی‌تر و حتی دائمی شود.

البته این دو مهاجم آنقدر سنشان بالا نیست که بتوان گفت دلیل حذفشان از لیست تیم ملی قطعا به دلیل جوانگرایی بوده است. شهریار مغانلو 29 ساله و اسدی 28 ساله حتی در زمان جام‌جهانی هم پابه سن‌گذاشته محسوب نمی‌شوند. 

البته با توجه به لیست فعلی قلعه‌نویی می‌توان احتمال بازگشت این دو بازیکن در لیست‌های بعدی را لحاظ کرد.

 جواد آقایی‌پور، محمدرضا آزادی و سعید سحرخیزان سه مهاجم جوانی هستند که در این اردو به تیم ملی دعوت شده‌اند. رضا اسدی و مغانلو دو بازیکنی هستند که قلعه‌نویی از آنها به اندازه کافی شناخت دارد و احتمالا این مربی ترجیح می‌دهد که فعلا در اردوهایش بازیکنانی را دعوت کند که به شناخت و زمان بیشتری برای هماهنگی نیاز دارند.

4326