به بهانه گل ثانیه ۲۱ ملیکا متولی؛ سریع ترین گل‌های تاریخ لیگ فوتبال زنان

به بهانه گل ثانیه ۲۱ ملیکا متولی؛ سریع ترین گل‌های تاریخ لیگ فوتبال زنان

پایگاه خبری فوتبالی- هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان دیشب با چهار دیدار آغاز شد که سریعترین گل فصل هم در همین هفته به ثمر رسید.

به گزارش فوتبالی، آخرین هفته لیگ برتر فوتبال زنان در سال ۱۴۰۲ دیشب در چهار شهر آغاز شد و امشب با دیدار حساس خاتون بم و ملوان به پایان می رسد.

دیشب در دیدار تیم های شهرداری سیرجان و کانی کردستان، ملیکا متولی مدافع شهرداری در ثانیه ۲۱ گل اول این تیم را به ثمر رساند که سریع ترین گل فصل تا به اینجای کار هم لقب گرفت. 

اما سریع ترین گل تاریخ لیگ برتر را سارا قمی مهاجم کهنه کار فوتبال ایران به ثمر رسانده است. قمی در فصل ۹۸-۹۹ در ثانیه ۱۲ دروازه شهرداری سیرجان را باز کرد که این سریع ترین گل ادوار لیگ برتر فوتبال زنان به حساب می آید. در فصل ۹۹-۰۰ هم منا حمودی بازیکن شهرداری بم با گشودن دروازه همیاری ارومیه در ثانیه ۲۱ دومین گل سریع لیگ را زد که حالا ملیکا متولی هم به این جمع پیوست.

البته گفتن این نکته هم ضروری است که با توجه به نبود آمار دقیق گل ها در فصول مختلف لیگ برتر فوتبال زنان ممکن است گل های سریع تری هم اتفاق افتاده باشد اما با توجه به ثبت گل های این بازیکنان، فعلا به همین آمار باید بسنده کرد.

6001